Linda lindberg

Medlem
  • Innehållsantal

    9
  • Gick med

  • Besökte senast

Anseende bland gemenskapen

3 Neutral

Om Linda lindberg

  • Rank
    Nyanländ
  1. Äter rejält lunch och middag . Blir mätt och försöker stanna vid mätt ( över äter gärna ) . Ibland soprent ibland lämnar jag . Tänker bara om det är för lite fett om jag blir sugen mellan . Eller om det är fusken någon gång i veckan som sätter käppar i hjulet . Har provat strikt lchf , två mål om dagen och massa långdistans löpning under ett par månader . Rasade i vikt, va yber pigg och aldrig hungrig ( sugen alltid men hjärnspöken bara och lätt att stå emot). Har väldigt svårt bara att vara så strikt jämt. Nu händer inget med vikten . Har visserligen kanske bara 3 kilo kvar men segt. Börjar bli kalorinojig igen . Löptränar mindre nu också .
  2. behöver tips på hur jag håller mig mätt . Gärna på två , max tre mål om dagen ( äter två varma o ett mellis ) . Har börjat hyvla ost på morgonen och svårt att hålla fastan ibland . Rör mig ganska mycket med hundpromenader , dans o löpning . Aldrig under 20000 steg per dag nästan . Ofta bort åt 30000. Vill inte äta oftare . Mina måltider är , vitkålsgratäng , paj, pannbiff , blomkålspizza , kött . Alltid sallad, gurka, paprika , fetaost och chilibea . Äter enformigt men det får vara så då jag är i Lärningsfas att äta nya saker då jag är/ varit extremt kräsen . Har sockersugsproblematik och undviker saker som triggar ( vilket är en lååååång lista). Är humörätare också och äter gärna när det blir en ” lucka”.
  3. Beställde på nyttoteket där jag beställer collagen . Hittade ochså förslag på bars med nötter o mörk choklad . Skall testa det !!! Se om hjärna vaknar upp lite 😂🙌🏻
  4. Dricker inte kaffe men nötter o mandlar e ju gott ( får dom vara saltade 😬) kan man göra någon bar ? MCT olja i nått annat ?
  5. Tycker inte så mycket om . Kan inte lukta apa i munnen heller 😂😂
  6. Försöker hålla mig ifrån kolhydrater o socker . Löptränar mycket och kan springa långt utan mat . Men på söndagar dansar jag bugg i 4,5 h ( kurs o friträning). Dålig fantasi vad jag kan ta med som snacks som ger snabb kick och energi att hålla mig i fokus sista timmen . Kräsen med mat så äter inte ägg o avokado tex