Gå till innehåll

Aerium

Medlem
  • Innehållsantal

    35
  • Gick med

  • Besökte senast

Anseende bland gemenskapen

14 Neutral

Om Aerium

  • Rank

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. Aerium

    B6 & B12

    Jag kan inte söka efter B6 och/eller B12 i forumet, så jag ber om ursäkt ifall detta har pratats om tidigare. Men jag är lite inne på att skaffa dessa kosttillskott: Magnesium, D-Vitamin, Omega3, B6 och B12. http://www.shopping4net.se/Haelsokost/Mineraler/Magnesium/M3-PurePharma.htm http://www.shopping4net.se/Haelsokost/Vitaminer/A-D-E-K/D3-Pure-Pharma.htm http://www.shopping4net.se/Haelsokost/Fettsyror/Marina-fettsyror/O3-PurePharma.htm Dessa har kostdoktorn tipsat om och jag vill ha bra kvalité på produkterna, så dom ser lovande ut. Men jag är lite förvirrad över vad jag ska vä
  2. Hur har denna vecka gått? Startvikt: 130kg - Förra veckan: 95,2kg - Idag: 95,9kg (+0,7kg) Totalt: 222 kolhydrater - Genomsnitt: 32 kolhydrater om dagen - Målet: högst 27g kolhydrater om dagen Totalt: 881 protein - Genomsnitt: 126 protein om dagen - Målet: högst 112g protein om dagen Totalt: 1537 fett - Genomsnitt: 220 fett om dagen - Målet: högst 176g fett om dagen Totalt: 18347 kalorier - Genomsnitt: 2621 kalorier om dagen - Målet: högst 2137 kalorier om dagen Träning: Måndag: Knäböj 5x5 70kg, Bänkpress 5x5 57,5kg, Stångrodd 5x5 55kg, Dips 3x4 Onsdag: Knäböj 5x5 72,5kg, Axelpress 5
  3. Hur har denna vecka gått? Startvikt: 130kg - Förra veckan: 95,8kg - Idag: 95,2kg (-0,6kg) Totalt: 137 kolhydrater - Genomsnitt: 20 kolhydrater om dagen - Målet: högst 27g kolhydrater om dagen Totalt: 936 protein - Genomsnitt: 134 protein om dagen - Målet: högst 112g protein om dagen Totalt: 1152 fett - Genomsnitt: 165 fett om dagen - Målet: högst 176g fett om dagen Totalt: 14786 kalorier - Genomsnitt: 2112 kalorier om dagen - Målet: högst 2137 kalorier om dagen Träning: Måndag: Knäböj 5x5 62,5kg, Axelpress 5x5 37,5kg, Marklyft 1x5 80kg, Pullups 5/4/3 Onsdag: Knäböj 5x5 65kg, Bänkpre
  4. Hur har denna vecka gått? Startvikt: 130kg - Förra veckan: 97,0kg - Idag: 95,8kg (-1,2kg) Totalt: 174 kolhydrater - Genomsnitt: 25 kolhydrater om dagen - Målet: högst 27g kolhydrater om dagen Totalt: 930 protein - Genomsnitt: 133 protein om dagen - Målet: högst 112g protein om dagen Totalt: 1048 fett - Genomsnitt: 150 fett om dagen - Målet: högst 176g fett om dagen Totalt: 13966 kalorier - Genomsnitt: 1995 kalorier om dagen - Målet: högst 2137 kalorier om dagen Träning: Måndag: Knäböj 5x5 55kg, Bänkpress 5x5 50kg, Stångrodd 5x5 47,5kg, Dips 3x2 Onsdag: Knäböj 5x5 57,5kg, Axelp
  5. Hur har denna vecka gått? Startvikt: 130kg - Förra veckan: 97,0kg - Idag: 96,8kg (-0,2kg) Totalt: 192 kolhydrater - Genomsnitt: 27 kolhydrater om dagen - Målet: högst 27g kolhydrater om dagen Totalt: 972 protein - Genomsnitt: 139 protein om dagen - Målet: högst 112g protein om dagen Totalt: 1300 fett - Genomsnitt: 186 fett om dagen - Målet: högst 176g fett om dagen Totalt: 16596 kalorier - Genomsnitt: 2370 kalorier om dagen - Målet: högst 2137 kalorier om dagen Träning: Måndag: Knäböj 5x5 47,5kg, Axelpress 5x5 32,5kg, Marklyft 1x5 65kg Onsdag: Knäböj 5x5 50kg, Bänkpress 5x5 45kg, S
  6. Det handlar ju inte bara om träning, men om ni tycker den passar bättre där så får den väl ligga där då
  7. Hur har denna vecka gått? Startvikt: 130kg - Förra veckan: 97,9kg - Idag: 97,0kg (-0,9kg) Totalt: 207 kolhydrater - Genomsnitt: 30 kolhydrater om dagen - Målet: högst 27g kolhydrater om dagen Totalt: 951 protein - Genomsnitt: 136 protein om dagen - Målet: högst 112g protein om dagen Totalt: 1306 fett - Genomsnitt: 187 fett om dagen - Målet: högst 176g fett om dagen Totalt: 16646 kalorier - Genomsnitt: 2378 kalorier om dagen - Målet: högst 2137 kalorier om dagen Träning: Måndag: Knäböj 5x5 40kg, Bänkpress 5x5 40kg, Stångrodd 5x5 40kg Onsdag: Knäböj 5x5 42,5kg, Axelpress 5x5 30kg, Ma
  8. Hur har denna vecka gått? Startvikt: 130kg - Förra veckan: 97,8kg - Idag: 97,9kg (+0,1kg) Totalt: 162 kolhydrater - Genomsnitt: 23,1 kolhydrater om dagen - Målet: högst 27g kolhydrater om dagen Totalt: 953 protein - Genomsnitt: 136 protein om dagen - Målet: högst 112g protein om dagen Totalt: 1260 fett - Genomsnitt: 180 fett om dagen - Målet: högst 176g fett om dagen Totalt: 15870 kalorier - Genomsnitt: 2267 kalorier om dagen - Målet: högst 2137 kalorier om dagen Tränat: Måndag, Onsdag och Fredag Kommentar: Vi bakade LCHF-vänliga saker både lördag, söndag och idag. Är he
  9. Välkommen till Aerium's träningsdagbok! Introduktion: Jag har "jojo-bantat" mycket i mitt liv. Det var för 2,5 år sedan - när jag vägde 130 kilo som jag började med LCHF och jag har gått ner många kilon sedan dess. I början gick jag ner många kilon fort och stadigt. Jag gick ner 45 kilo så att jag hamnade på 85 kilo. Men sedan har det bara gått sämre och sämre. Den senaste tiden har jag gått upp 15 kilo eftersom jag har frossat i sötsaker och ätit dåligt. Har ett starkt sockerberoende och en depression som jag kämpar mot. Nu den senaste tiden så har jag dock hamnat på LCHF och trä
  10. Det var mest grus och lite asfalt I goodiebagen fanns det en brödmix (väldigt gott bröd förresten). Mörk choklad, en upplaga av Mat och Hälsa. Något knaprigt snacks som smaka typ salt och fett? Sen kommer jag inte ihåg vad det var mer
  11. Jag sprang Härlig runda!
  12. Fast man ska nog inte snöa in sig för mycket på att lchf är lösningen för allergier, men jag finner det lite lustigt. Har haft extremt jobbigt många år vid pollen säsong, till och med med allergitabletter i kroppen, receptbelagda. . Men just detta år så känner jag inte av speciellt mycket alls?
  13. http://www.dn.se/livsstil/kottdiet-sponsrad-av-kottindustrin/ Man blir ju en aning irriterad på inlägg som dessa. Här påstår dom att vi äter mer kött än någon annan.
  14. Men gud, är det därför jag inte känner någon speciell påverkan detta år av pollen? Helt otroligt...
×
×
  • Skapa nytt...