Gå till innehåll

Kajak

Medlem
  • Innehållsantal

    16
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar vunna

    1

Kajak vann senast 21 Maj 2013

Kajak hade det mest gillade innehållet!

Anseende bland gemenskapen

87 Utmärkt

Om Kajak

  • Rank

  1. Spännande, usch ja! Pirrar i magen bara jag tänker Jönköping! Mitt mål är att genomföra det inom tiden så jag räknar med 7-8 timmar, lågintensivt, högst 75% av max. Jag är seg och uthållig. Kanske tar några muggar energidryck på löpningen samt också Resorb Sport på cykeln om det blir varmt. Saltet är nog så viktigt. Men varför kör du inget fett under loppet, inte ens frukost den dagen? Jag tänker nog ta min feta youghurt o nötter som jag brukar samt fettkaffe tidigt på morgonen. Är det tokigt tror du? Eva
  2. Känner igen det nu när jag såg vad det var! Något att fundera på men lite försent att testa till detta loppet..!
  3. Hej! Är en 54 år ung kvinna som väldigt snart (10 juli) ska köra min första Ironman på medeldistans, dvs 1800 m simning, 90 km cykel och 21 km löpning. Äter liberal LCHF sedan 3 år. Tips på vad jag kan äta/dricka under cyklingen samt löpningen? Vill inte ta för mkt kolhydrater typ gel osv då jag inte har tränat med det, rädd att magen gör uppror, får ta till om det tar tvärstopp på löpningen. Sprang Göteborgvarvet på vatten och en mugg energidryck vid 15 km. Inga problem. Cyklar 2-4 timmar på vatten, inga problem men nu blir det 7-8 timmar... Mår ju superbra på nötter, frön o kokosfett.. Kan man göra en energibar på det eller finns det bra paketerade? Är ute i sista sekund så är tacksam för tips!
×
×
  • Skapa nytt...