Gå till innehåll

smogz

Medlem
  • Innehållsantal

    6
  • Gick med

  • Besökte senast

Anseende bland gemenskapen

10 Neutral

Om smogz

  • Rank
    Nyanländ
  1. Den basiska verkan kan väl knappast väga upp det låga pH:t som citronerna har. Eller?
  2. Ett kokt ägg med majonnäs och en kaffe med lite kokosolja och lite smör. Alternativt inget alls. Plus en trea olivolja
  3. Läste ett bra tips om mått. Mäta midjan båda överarmarma och båda låren. Addera samtliga mått till en summa och mät alla dessa varje vecka. Det visar tydligare på resultat. På vissa kan det ta en stund innan midjemåttet minskar men däremot låren och armarna minskar fort och tvärtom.
  4. Håller med, satt själv och gjorde GL tabeller redan när jag läste Pauluns första bok. GL känns som en väldig bra diet om man kombinerat med att inte äta så mycket kolhydrater.
  5. Om du hatar att träna, skit i det då. Prova att kombinera LCHF med 5:2. Kör bara frukost eller lunch de två dagarna. Du får bara äta 600 kalorier den dagen. Använd de 600 vist. Omelett är min grej med bacon och halluomi.
  6. Jag skulle göra en lista för jobb och en för hemma och prioritera alla aktiviteter ganska hårt. Alla nya grejer lägger du i inkorgen i listan och prioriterar typ från 1-100, ingen får ha samma prio. Varje måndag morgon eller fredag innan du går hem flyttar du det du tänker göra från inkorgen till fixa i veckan. När du börjar med den högst prioriterade flyttar du den till pågående. Sätt en begränsning på hur många pågående du får ha, typ Max tre samtidigt, när du är klar med en flyttar du den till klart. Därmed ser du att du faktiskt åstadkommer saker. Du vet alltid att du jobbar med det du pri
×
×
  • Skapa nytt...