Tess67

Medlem
  • Innehållsantal

    7
  • Gick med

  • Besökte senast

Anseende bland gemenskapen

0 Neutral

Om Tess67

  • Rank
    Nyanländ
  1. Skippar yoghurt och nötter ett tag, se om det hjälper. MBC har jag inte prövat, tycker inte det verkar så gott med kokosfett i kaffet?! Hur gör ni när ni aptiten ökar efter träning? Mer mat? Hur gör ni med halstabletter och tuggummi, på mig kurrar magen direkt.
  2. 26,8 i bmi så det finns att ta av om man säger så.
  3. Ett par tre gånger i veckan turkisk yoghurt med en skvätt grädde och några hallon. Oftast de dagar jag tränat kroppen är hungrig. Sällan vin 2 glas på 3 månader :-o! Choklad kan jag inte ha hemma även om det är mörk ren choklad, äter upp allt direkt.
  4. Har inte gått ner ett gram . Kanske någon cm runt midjan, men det beror nog på var jag sätter måttbandet. Tycker inte jag snålar på fettet. Är ingen jojobantare alls så jag är inte rädd för fett. Mina tankar går åt att jag har åldern emot mig.
  5. Frukost 2 ägg Lunch 1 del protein 1 del grönsaker ( tyvärr lite fet skolmat) Mellanmål vardagar efter mager skolmat 2 ägg Middag kött, fisk eller fågel fet sås grönsaker.
  6. Är 45 år kvinna, ätit LCHF sedan mitten av oktober. Äter ganska noggrant, absolut inget socker, mjöl eller stärkelse. Mjölk i kaffet, iibland yoghurt inte varje dag. Nötter någon näve varje dag. Sover gott. Cyklar och går mycket. Tränar styrketräning 3 gånger i veckan. Mår väl av kosten men skulle behöva gå ner 10 kg, vad gör jag för fel?