littlelen

Medlem
  • Innehållsantal

    5
  • Gick med

  • Besökte senast

Anseende bland gemenskapen

0 Neutral

Om littlelen

  • Rank
    Nyanländ
  1. Tackar för de! Om du har några andra lovord från Sambon, så mottager jag gärna dessa! =)
  2. Vad uppskattar du ditt fettintag till Martina? Samt, kör du Mejeriprodukter? Funderar nämligen på hur som typ skulle kunna vara en lagom profil för mig.. Jag är av det manliga Könet, 25år, 75kg, 180cm lång, generellt uppskattad kroppsfett 10-12%. Tränar crossfit, gym, boxning, samt löpning. 6-8 pass i veckan.
  3. DVS. du vidhåller fortfarande mejeriprodukter? Intressant att höra någon som är såpass framgångsrik som faktiskt fortfarande konsumerar det! Saknar de som tusan under sommardeffen för tillfället.. Vet inte om min följdfråga kom med där i redigeringen innan du han till att svara.. Protein och fettfördelningen.. kanske är jag som är lite trög, men menade du 1,5-2gr fett OCH 1,5-2gr Protein per kroppskilo? Vet polare i Norge som kör 20% Protein och 80% Fett, vilket min kropp inte alls funkade med... Citat: "man brukar säga 20 % av ditt intag ska vara protein och 80% ska vara fett. Då rinner fettet av kroppen!"
  4. Är det 1,5g- 2g fett eller protein? eller 50/50? Följdfråga om det är OK? Vilka fetter använder/brukar du oftast? TACK FÖR SVARET!
  5. Fördelningen Fett/Protein under tuff/tung/intensiv träning, vad är din åsikt? Jag tänker under en period där man tränar mycket och tung/intensivt. Eventuellt även hur mycket kolhydrater du faktiskt äter, men ändå ser/känner att du får ut effektiv träning och resultat utav? tack! /Lenny