Tommy Runesson

Kul med forum!

Recommended Posts

Kul att forumet kom igång så snabbt. Jag hoppas på många och långa spännande diskussioner.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Grattis  till forumet.. Ser bra ut ;)

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack för detta!    Tror det kommer att bli mycket lärorikt och intressant att följa diskussionerna!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Va skoj med nytt LCHF forum. Här kommer jag troligtvis vara mycket aktiv.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

..och en kunnig och försynt "ordningsman" har vi också fått ! Kul...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

:) :) :) :) :) jag kommer att följa er, och tack i förskott för all hjälp som vi kommer att få!!!!!!!!!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

antagligen kommer man att hänga en hel del härinne och en grej jag undrar över e om det skulle kunna gå att få igång nån form av chatt för efter ett tag på ett forum brukar ju ett sånt behov kunna uppstå att man vill chatta med varann i forumet utan att gå via såna här mns chattar och va de nu heter

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Imponerande hur snabbt det gick och funktionellt det blev. 

High Five! Great Succsess!

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

vet möjligen herr runesson om det går att lägga upp bilder i forumet när man gör inlägg? det skulle ju kunna vara trevligt om än många gånger onödigt :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
vet möjligen herr runesson om det går att lägga upp bilder i forumet när man gör inlägg? det skulle ju kunna vara trevligt om än många gånger onödigt :)

ser att jag redan e pucktvåa, det går ju tydligen att ladda upp klipp från tuben såg jag att tjuran hade gjort,då måste det nog gå att fixa in en bild eller två oxå :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Helt ärligt vet jag inte men det tycks som sagt funka... Om det är bra eller dåligt återstår väl att se...  :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

För att ladda upp nya bilder tryck på knappen "Använd fullständig editor". Där finns en möjlighet att bifoga filer. Beroende på webbläsare osv kan man behöva använda den enklare uppladdaren.

När man väl har bifogat filer går dessa att använda igen från knapen "Min media".

Det går också att länka till bilder genom att använda "bild" knappen.

Med den fullständiga editorn kan det också gå att lägga in omröstningar. Sannolikt endast när man startar ett ämne, för vanliga användare.

Mer information om detta går också att hitta (på engelska just nu) i hjälptexterna, länk längst ner på sidan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kan bara säga tack! Det här tror jag blir jättebra. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag håller med! Verkligen jättekul, vilka intressanta trådar det finns. Det var redan roligt och intressant med Dahlqvist och Eefeldts blogg, med det här blir det ett toppenkomplement. Ni som jobbar med detta gör ett jättebra jobb :-)!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg