MariaF

Västerås

Recommended Posts

Harry's i Västerås har en liten "LCHF-symbol" på några av sina rätter. Har själv bara provat Ceasar-salladen (för jag såg inte symbolen förrän senare) men den var god även när jag petat bort krutongerna.

http://vasteras.harrys.se/vara-menyer/mat

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kommer du ihåg vad det var för mat de hade på menyn?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tror det var 4 rätter där Ceasarsallad var en (förmodligen utan krutonger) och så var det något grillspett med tzatsiki eller liknande. Får kolla när jag kommer dit igen. :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu har jag kollat att Harrys också har mozzarellaburgare och buffalo wings i LCHF-tappning men jag frågade aldrig hur de ser ut då.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag vill gärna tipsa om LCHF-burgaren på Global Living på Smedjegatan i Västerås. Tallriken är lika god att äta som den är att titta på. Och mätt blir man garanterat! Även mina icke-LCHF-vänner har ätit den och tycker den är supergod.

http://globalliving.se/cafe/lunch/

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu har jag kollat att Harrys också har mozzarellaburgare och buffalo wings i LCHF-tappning men jag frågade aldrig hur de ser ut då.

Mozarellaburgaren serverar med skin on fries, vet inte riktigt hur de får det till lchf...?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg