Ekner Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Admin! Mailutskick vid svar på inlägg uteblir trots att jag markerar detta ska utföras... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tureborgaren Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 De senaste jag fick (igår) hade hamnat i skräpposten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekner Posted October 13, 2017 Author Share Posted October 13, 2017 Nej, det är inte fallet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 Det är svårt att säga vad som är fel ...vi har inte tillgång till mail-loggar..det verkar inte vara något generellt fel som påverkar alla ... så det tyder på något fel hos dig ..du kanske kan testa med en annan mail adress och se vad som händer? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekner Posted October 14, 2017 Author Share Posted October 14, 2017 E-postalternativet "Någon kommenterar något som jag följer" är gråat och kan inte aktiveras. Så felet borde ligga i inställningarna hos dej. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted October 14, 2017 Share Posted October 14, 2017 Du har rätt! Antingen så har någon annan administratör ändrat detta eller så har det justerats automatiskt t ex vid mindre uppgradering. Det är fixat nu Jag har börjat snoka lite på detta med mailen och tyvärr tror jag att det kan vara ett större problem än bara detta. Jag återkommer. Tack för infon! 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted October 19, 2017 Share Posted October 19, 2017 Det har funnits mail som inte skickats men så långt jag kan bedöma fungerar det nu. ( en del av er som haft mail-notifikationer vid olika händelser på forumet har säkert noterat detta) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekner Posted October 19, 2017 Author Share Posted October 19, 2017 Funkar för mej igen... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts