Lisa.sweden Posted October 21, 2017 Share Posted October 21, 2017 Hej. Jag äter inte frukost utan tar 1tsk smör samt 1tsk kokosfett i kaffet. Strikt lchf recept mat till lunch och sedan en avocado med majonäsröra med rökt skinka och rödlök i på kvällen. Jag är skadad så det blir inte någon träning men vardagsmotion att bara gå till och från transportmedel osv. Vad tycker ni, är det ok nivå på mat när jag vill gå ner i vikt? Jag mår väldigt bra och är varken hungrig eller sugen. Har gått ner 6kg sen semestern men har ca 15 kg kvar. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted October 21, 2017 Share Posted October 21, 2017 Hej och välkommen hit. Spontant tycker jag det verkar rent för lite. tror faktiskt det är bättre att äta mer men att lägga in fastor istället. Men jag är ingen expert! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jala Posted October 21, 2017 Share Posted October 21, 2017 2 timmar sedan, Lisa.sweden sade: Hej. Jag äter inte frukost utan tar 1tsk smör samt 1tsk kokosfett i kaffet. Strikt lchf recept mat till lunch och sedan en avocado med majonäsröra med rökt skinka och rödlök i på kvällen. Jag är skadad så det blir inte någon träning men vardagsmotion att bara gå till och från transportmedel osv. Vad tycker ni, är det ok nivå på mat när jag vill gå ner i vikt? Jag mår väldigt bra och är varken hungrig eller sugen. Har gått ner 6kg sen semestern men har ca 15 kg kvar. Jag tycker du skall fortsätta så länge som det känns bra för dig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrB Posted October 22, 2017 Share Posted October 22, 2017 On 2017-10-21 at 09:28, jesper sade: Hej och välkommen hit. Spontant tycker jag det verkar rent för lite. tror faktiskt det är bättre att äta mer men att lägga in fastor istället. Men jag är ingen expert! Jag håller såklart med här. Du kan ta helsvart kaffe till frukost..skippa mat efter 18.00-19.00 och sedan revidera lunch och middagens innehåll och göra en kontroll av att du får i dig näringsrik mat under dessa två enda måltider under dagen. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts