Helen Bjurberg Posted October 23, 2017 Share Posted October 23, 2017 Hej! Jag (journalist) söker kvinna med epilepsi som blivit hjälpt av ketogen kost och vill berätta sin historia i inspirerande artikel. Kontakta mig gärna på helen.bjurberg(at)live.se 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ethel Posted October 23, 2017 Share Posted October 23, 2017 Kan inte motstå att återberätta läkarens recept till människor med "fallandesjukan" långt innan alla pillerburkar kom till: Ät fett och fläsk ena dagen och fläsk och fett den andra. Fortsätt så. Loberg 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jala Posted October 23, 2017 Share Posted October 23, 2017 9 minuter sedan, Ethel sade: Kan inte motstå att återberätta läkarens recept till människor med "fallandesjukan" långt innan alla pillerburkar kom till: Ät fett och fläsk ena dagen och fläsk och fett den andra. Fortsätt så. Loberg Tänk vad konstig världen var på den tiden. Det är väl tur att läkemedelsindustrin har lärt oss hur vi skall leva. 9 minuter sedan, Ethel sade: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekner Posted October 24, 2017 Share Posted October 24, 2017 En tråkig erfarenhet jag sett är att reportrar som skriver på ett sätt att det gynnar hälsan, utom räckhåll för läkemedelsindustrin, kan få problem. Så var försiktig, se till att din artikel inte publiceras i stora dagsmedier. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts