Jump to content

”Denna kost passar mig och min livsstil”

Recommended Posts

Challenge

26 000 personer har hittills anmält sitt intresse för att delta i Kostdoktorns LCHF-utmaning. Starten går varje söndag och utmaningen är GRATIS och reklamfri. Ta en titt på vår stora kom igång-guide.

Många har frågor och efterlyser tips och stöd, diskussion och personliga råd för att lättare fortsätta med LCHF. Varmt välkommen till Kostdoktorns forum! Här finns djup kunskap, stor erfarenhet och varm stämning. Gratis och för alla!

Läs också kommentarerna under LCHF-utmaningens olika delar, där finns svar på det mesta!

Här är utdrag ur några mejl vi har fått under den senaste veckan:

Feedback

LCHF blev precis som jag hade hoppats på. Lätt och enkelt. Min kropp fattade precis vad den skulle göra. Hjärnan var med på noterna och strikt LCHF har jag kört nu en tid och vikten rasar. Mitt fett smälter bort och jag mår fantastiskt bra. Bästa är att jag är aldrig hungrig. Denna kost passar mig och min livsstil så jag kommer att fortsätta med den. Nu är jag en pigg och alert 50-åring som tagit tag i mitt liv ???

Det har varit lätt att följa. Bra, goda recept och minus 3,2 kilo på vågen är ju kul!

Jag kör vidare som medlem och hoppas hitta mer inspiration
Hej, det funkar uppenbarligen, har gått ner ca tre kilo. Jag tycker det är för mycket kål i menyerna. Det tar väldigt mycket längre tid för mig att laga maten än tidsuppskattningen som står i recepten. Det blir sena middagar. Skulle önska mer snabblagat till veckorna. Jag kör vidare som medlem och hoppas hitta mer inspiration, jag vill ju fortsätta med LCHF.

Kom igång

Vill du också komma igång? Anmäl dig till vår gratis tvåveckors-LCHF-utmaning!

Du kan också använda vår gratis guide LCHF för nybörjare. Om du vill underlätta maximalt rekommenderar vi vårt nya verktyg Kostdoktorns veckomenyer – prova gratis en månad. Ingen reklam, ingen bindningstid.

Mer

LCHF för nybörjare

Ketogen kost för nybörjare

Hur man går ner i vikt

Kostdoktorns forum

Över 500 framgångshistorier

Stöd Kostdoktorns arbete

Vill du ge ditt stöd till Kostdoktorn och få tillgång till bonusmaterial? Ta en titt på vårt medlemskap.

Prova gratis i en månad

Video om LCHF

PS

Har du en framgångshistoria du vill dela med dig av? E-posta (fotografier uppskattas) till annika@kostdoktorn.se. Berätta om vi får publicera ditt namn och foto eller om du vill vara anonym.

Inlägget ”Denna kost passar mig och min livsstil” dök först upp på Kostdoktorn.

Visa hela artikeln