Gaia Posted February 3, 2013 Share Posted February 3, 2013 Har någon tips på bra appar till android med funktioner att se viktkurva och mat logg. LCHF guiden har fått mkt kritik. Har ng testat ändå? Bra träningsappar också välkomna... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TillMinus Posted February 3, 2013 Share Posted February 3, 2013 Jag tycker att Shape-up funkar bra 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Automobilen Posted February 6, 2013 Share Posted February 6, 2013 Håller med TillMinus, ShapeUp är en jättrebra app om man vill hålla koll. Om du är träningsintresserad kan jag även rekommendera en app som enligt mig är toppen, man kan välja vilken muskel/muskelgrupp som man vill träna sedan visas jättemånga olika övningar, bilder och beskrivingar på hur dom ska utföras, kolla in appen JEFIT om du tycker det låter intressant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaia Posted February 6, 2013 Author Share Posted February 6, 2013 Toppen.. Jag har kollat runt lite men inte sett just den. Tack !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts