Håkan Ljung Posted November 3, 2017 Share Posted November 3, 2017 alla pratar om att gå ner i vikt men jag vill gå upp i vikt. är LCHF också bra för mej och vad bör jag tänka på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted November 3, 2017 Share Posted November 3, 2017 Ja, många säger att med LCHF får man normal vikt, upp eller ner. Du bör tänka på att äta så rent och oprocessat som möjligt, laga all mat från grunden. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håkan Ljung Posted November 3, 2017 Author Share Posted November 3, 2017 ok, tack. Jag tänker börja med att strypa sockerintaget,kan tänka mej att det kan ge viss abstinens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted November 3, 2017 Share Posted November 3, 2017 Ja, mot abstinensen kanske du kan ta gurkstavar med flingsalt? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts