Blogg-Postare Posted December 1, 2017 Share Posted December 1, 2017 Över 27 000 personer har hittills anmält sitt intresse för att delta i Kostdoktorns LCHF-utmaning. Starten går varje söndag och utmaningen är GRATIS och reklamfri. Ta en titt på vår stora kom igång-guide. Många har frågor och efterlyser tips och stöd, diskussion och personliga råd för att lättare fortsätta med LCHF. Varmt välkommen till Kostdoktorns forum! Här finns djup kunskap, stor erfarenhet och varm stämning. Gratis och för alla! Läs också kommentarerna under LCHF-utmaningens olika delar, där finns svar på det mesta! Här är utdrag ur några mejl vi har fått under den senaste veckan: Feedback Jag tyckte det var suveränt med utmaningen! Mycket bra info och mejl varje dag. Det fick mig även att upptäcka veckomenyerna och helt fantastiskt är ju att kunna göra dessa handla-listor, att de uppdateras efter rätter man byter ut eller tar bort blev jag väldigt glatt överraskad över. Nu har jag en mejerifri veckomatsedel som ni tagit fram ? Jag kommer absolut fortsätta mitt medlemsskap hos er. Jag har gått ner 4,5 kilo på fem veckor och tycker att det har varit till stor hjälp med Kostdoktorn. Bra info, recept och förslag! Och det går lika bra fortfarande. LCHF passar mig jättebra och jag kommer absolut att fortsätta med det. Jag har kört klart tvåveckorsutmaning nu och tycker att det funkat jätte bra. Jag har inte fuskat med socker eller kolhydrater, förutom lite vin på helgen.. ? Mådde jättebra under hela perioden och det bästa är att jag inte alls är lika hungrig mellan måltiderna och inte alls lika sötsugen som förut. Med annat ord LCHF passar mig jättebra och jag kommer absolut att fortsätta med det. Det känns på kläder att jag har gått ner i vikt lite MEN vågen visar BARA -1,8 kilo. Tycker att det är lite för lite. Jag måste tillägga att jag inte rör på mig så mycket på dagarna, har sittande jobb och hinner inte träna. Kan så liten viktminskning beror på detta? Jag är tveksam till om jag är i ketos egentligen fast jag äter väldigt lite kolhydrater och lagar bara strikt LCHF-mat. Jag har läst artiklar på dietdoctor.com och kollat på video om ketos men fattar ändå inte till 100% hur jag ska göra för att öka viktminskningen. Vore jätte tacksam för mer tips och mer information om hur jag kan öka viktnedgång! Kom igång Vill du också komma igång? Anmäl dig till vår gratis tvåveckors-LCHF-utmaning! Du kan också använda vår gratis guide LCHF för nybörjare. Om du vill underlätta maximalt rekommenderar vi vårt nya verktyg Kostdoktorns veckomenyer – prova gratis en månad. Ingen reklam, ingen bindningstid. Må Tis Ons Tor Fre Lö Sö Mer LCHF för nybörjare Ketogen kost för nybörjare Hur man går ner i vikt Kostdoktorns forum Över 500 framgångshistorier Stöd Kostdoktorns arbete Vill du ge ditt stöd till Kostdoktorn och få tillgång till bonusmaterial? Ta en titt på vårt medlemskap. Prova gratis i en månad Video om LCHF 1:12:26 09:41 VIDEO: Jeffry Gerber - Why Low Carb and Other Common Questions (VAIL 2016)16:59 11:59 02:45 41:41 05:44 08:57 45:06 Fat Head Directors Cut1:46:20 02:52 07:09 Vad har din läkare emot LCHF? – Eric Westman 517:49 39:01 Hur LCHF fungerar – Mary Vernon32:11 05:56 27:34 07:29 02:14 LCHF på rätt sätt – Eric Westman 314:09 06:20 PS Har du en framgångshistoria du vill dela med dig av? E-posta (fotografier uppskattas) till annika@kostdoktorn.se. Berätta om vi får publicera ditt namn och foto eller om du vill vara anonym. Inlägget ”Det bästa är att jag inte alls är lika hungrig mellan måltiderna” dök först upp på Kostdoktorn. Visa hela artikeln Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts