Jump to content

Hjälp ang hjärtklappning/ rosacea

Semirhage

Recommended Posts

Hej alla!

Jag är medlem sedan länge, skriver /typ/ aldrig. =) Älskar att läsa vad ni brillianta människor tycker och säger dock - läser här varje dag, ni är bäst. =) (Känns ibland som att jag känner er som postar mycket och är öppna  om era liv=))

Varför jag aldrig skriver är för att jag är tamejfasiken perfekt (sedan jag hittade LCHF (och yoga) för 8 år sedan, that is), så jag behöver ingen egentlig hjälp. Jag överväger att skriva för att hjälpa andra, vilket jag nog borde, men å andra sidan finns ni alla här, som sagt är ni underbara. =)

Varför jag skriver nu är för att jag aktivt försöker sprida lchf till alla, iaf alla som är mottagliga. =)

Nu har jag två frågor som jag inte hade ett ärligt svar på grundat i kunskap eller erfarenhet när jag fick de ställda till mig:

1. Hjärtklappning, (jag sade att man kan få det första veckorna i övergångsperioden, upp till 8 v, men jag sade också att jag tror det, men måste kolla upp det.)

2. Rosacea. Har inte sagt nåt.

Jag förväntar mig alltså nu typ svar av alla ni proffs, inte nämna namn men jag är himla sugen (på att skriva namn!)!

Kram

Anna-Maria =)

Edit: Ni som har Spotify - hitta In Dreams av Jai Jagdeesh, Lyssna på den/ orden. =)

• Like 1

Fantasyfantast? (med tanke på ditt nick :-)  )

Hjärtklappning - jag har en känsla av att det hänger ihop med magnesium. Man får ju gärna brist på lite sånt i början, när man blir av med de första vattenkilona. 

Rosacea vågar jag inte uttala mig om, men det finns alldeles säkert trådar om det.

• Like 2

• 1 year later...