-Lenny-

Forumlänk?

Recommended Posts

Är det jag som är blind, eller är det svårt att se/hitta någon länk till forumet här på nya designen av sidan KostDoktorn?
Om jag inte är blind, handlar det då om en miss eller är det ett medvetet designval?

Jag gillar forumet och folket som "hänger" här, så en smidig länk högst upp på sidan skulle sitta fin fint. :)

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
3 timmar sedan, iAnna sade:

Det finns en länk under Nyheter. :)

Varför länken ligger där kan man ju undra. Det är kanske någon i teamet som har ätit för mycket kolhydrater och som har blivit förvirrad och tyckt att det är en bra plats att gömma undan forumet på?

• Gilla 2
  • Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
8 minuter sedan, vivi sade:

var hittar jag länken til engelska och danska sidan?

Vad jag vet har det aldrig funnits någon - jo, på den gamla goda tiden kanske.

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Men jag hade gärna sett tydliga länkar på alla Kostdoktorns sidor till sidorna på andra språk. Tydliga flaggor uppe i hörnet tack!

Var har spanska sidan tagit vägen t ex?

• Gilla 3
  • Tack! 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skönt att det inte bara jag som har problem! Blir bara svårare och svårare för oss som inte är så bra på datorer. Tänk gärna mer på oss. Det är lätt att missa detta när man är så insatt själv. Tappa fokus liksom!

• Gilla 1
  • Tack! 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
1 hour ago, iAnna said:

Men jag hade gärna sett tydliga länkar på alla Kostdoktorns sidor till sidorna på andra språk. Tydliga flaggor uppe i hörnet tack!

Var har spanska sidan tagit vägen t ex?

ja flaggor uppe som på gamla sidan och gärna den spanska också

• Gilla 1
  • Tack! 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
10 minuter sedan, Vivisfaxarn sade:

Händer ingenting när jag trycker på nyheter. Fick svar att jag inte ska klicka utan vidröra! Que???

Har nu gått nån annan väg för att få fram Forum, vet inte hur!

Håll bara muspekaren stilla över "nyheter" då poppar det upp en lista till vänster med bl a "forum" gå dit och klicka.

• Gilla 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kan vi inte påpeka för Dietdoctor att det behövs en bättre flik för att komma till Forum?

Bra om vi är fler som mailar. Mailadress är längst ner på  sidan Dietdoctor.

Tack om ni skickar mail om detta problem :)

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det måste vara enkelt att hitta om forumet ska leva vidare! 

Edit:

nu med guidning hittar jag, märkligt ställe att lägga länken på. Hur ska man kunna hitta hit?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hm, jag är tvärtom.

Har forumet som snabblänk men har inte varit på hemsidan på väldigt länge. Det är ju bara segdragna filmer där och jag vill läsa text.

• Gilla 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
7 timmar sedan, Melker sade:

Hm, jag är tvärtom.

Har forumet som snabblänk men har inte varit på hemsidan på väldigt länge. Det är ju bara segdragna filmer där och jag vill läsa text.

Samma här! Orkar inte kolla alla filmer, vill också läsa text. Och jag kör en snabblänk direkt till forumet som jag lade upp bland bokmärken/favoriter en gång för länge sen. Och vill jag kolla nåt inlägg i bloggen finns det länkar via bloggposter här (men numera är det ofta länkar till andra sidor, t ex bland alla solskenshistorier) så man kan sällan läsa direkt.

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

När jag håller fingret på Nyheter händer absolut ingenting! Det är det som är mitt problem och som ingen tydligen förstår. Funkade det skulle det inte vara ett problem! Har hört att det ska bli en grön rand - icke! 

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
33 minuter sedan, Vivisfaxarn sade:

När jag håller fingret på Nyheter händer absolut ingenting! Det är det som är mitt problem och som ingen tydligen förstår. Funkade det skulle det inte vara ett problem! Har hört att det ska bli en grön rand - icke! 

Det funkar inte heller på vår iPad.

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu blev ju jag nyfiken också (jag är ju aldrig inne på kostdoktorns hemsida längre).

Med datorn funkar det som det antyds, med grön linje om muspekaren passerar, och menyn syns.

Med ifånen får jag upp en annan meny, där det finns tre vågräta streck. Petar jag på dem får jag upp menyn och kan välja Nyheter.

Paddan har något mitt emellan. Håller jag den vågrätt får jag upp en icke fungerande meny som påminner om datorns. Helt utan reaktion om jag kommer i närheten. Möjligen låtsas den att jag kan flytta omkring "Nyheter" och övriga rubriker. Men det går inte.

Vrider jag den till stående format får jag upp samma utseende som ifånen, med de tre strecken - och  då fungerar det.

Märkligt.

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
31 minuter sedan, Effie sade:

Nu blev ju jag nyfiken också

Yrkesskada att prova websidor..? ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
18 minuter sedan, MariaF sade:

Yrkesskada att prova websidor..? ;)

Jag jobbar ju med it...men har inte programmerat web särskilt mycket. Men testar hur program uppför sig gör jag ju lite då och då. Vad händer om jag klickar här? Vad händer om jag klickar där? Och nyfiken är jag alltid, speciellt på sådant som ev inte funkar (vilket det ju inte gjorde) :-)

• Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu