-Lenny-

Forumlänk?

Recommended Posts

Jag tycker det fungerar som det ska med paddan :) (Man ska bara trycka till en gång ganska snabbt och inte hålla kvar fingret) 

@Annika Rane
Du kanske kan rapportera detta vidare om vi får fortsatta kommentarer här om att det är problem med menyerna på DietDoctor-SE

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
6 timmar sedan, Peter B sade:

Jag tycker det fungerar som det ska med paddan :) (Man ska bara trycka till en gång ganska snabbt och inte hålla kvar fingret) 

@Annika Rane
Du kanske kan rapportera detta vidare om vi får fortsatta kommentarer här om att det är problem med menyerna på DietDoctor-SE

Det var ju trevligt att du äntligen har vaknat. Det var ett tag sedan jag bad dig att använda dina kontakter för att meddela de problem som vi upplever finns med menyerna på DietDoctor-SE

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
15 timmar sedan, Effie sade:

Med datorn funkar det som det antyds, med grön linje om muspekaren passerar, och menyn syns.

Med ifånen får jag upp en annan meny, där det finns tre vågräta streck. Petar jag på dem får jag upp menyn och kan välja Nyheter.

Paddan har något mitt emellan. Håller jag den vågrätt får jag upp en icke fungerande meny som påminner om datorns. Helt utan reaktion om jag kommer i närheten. Möjligen låtsas den att jag kan flytta omkring "Nyheter" och övriga rubriker. Men det går inte.

Vrider jag den till stående format får jag upp samma utseende som ifånen, med de tre strecken - och  då fungerar det.

Precis som Effie beskriver, så blir det på våra paddor också (stor och liten från Apple).

Vad har du för padda, Peter B? Du kanske kan skicka en skärmdump? :)

• Haha 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu har jag testat att trycka lite lätt på Nyheter. Då laddar sidan om sig. Det står Nyheter på den, men det är ju inte det jag är ute efter. Någon meny kommer inte upp. 

Men vrider jag paddan (och vi pratar iPad med Safari) så ser sidan helt annorlunda ut och jag kan få fram en meny. 

• Tack! 1
  • Förvirrad 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vi har problem med menyn på startsidan, står definitivt på listan över saker att åtgärda. Tacksam för ert tålamod, arbete pågår!

• Gilla 7

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
16 minuter sedan, Annika Rane sade:

Vi har problem med menyn på startsidan, står definitivt på listan över saker att åtgärda. Tacksam för ert tålamod, arbete pågår!

Tack Annika

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
11 timmar sedan, jala sade:

Det var ju trevligt att du äntligen har vaknat. Det var ett tag sedan jag bad dig att använda dina kontakter för att meddela de problem som vi upplever finns med menyerna på DietDoctor-SE

Det finns fördelar med att vakna sent. ;-)

https://www.expressen.se/halsoliv/halsa/somn/forskare-nattugglor-ar-mer-intelligenta-och-tjanar-mer/

• Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
44 minuter sedan, Peter B sade:

Karolinska har ju väldigt gott rykte eller,,,,,,,  "– Han var ung och betedde sig som en prao-elev. Det kändes som om han aldrig hade varit inne på ett sjukhus tidigare, och när han fick ta på sig gröna arbetskläder för att studera vårt arbetssätt på avdelningen sprang han runt och tittade sig i spegeln ”Kolla, jag ser ut som en alien!”, säger en sjuksköterska, till Dagens Nyheter. "

https://nyheteridag.se/karolinska-betalar-ut-700-000-kronor-i-manaden-per-konsult-han-var-ung-och-betedde-sig-som-en-prao-elev/

Bra jobbat Peter B

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu