Jump to content

fungerar inte sidan?

Lena Dufvenberg
 Share

Recommended Posts

Apropå funktionalitet här. Jag tycks bara kunna ge 10 "likes" idag. Jag får ett meddelande att jag förbrukat dagens kvot. Tror inte jag sett det tidigare. Däremot minns jag att Peter B (tror jag det var) lovade utöka antalet när Xiro (tror jag det var) klagade för ett halvår sedan (tror jag det var :P).

Vore intressant att veta hur många man har per dag, så kanske man vill ransonera lite :unsure:

• Like 3
  • Haha 1

19 minuter sedan, Peter B sade:

Jag ändrade till oändligt! ;-)

Kom att tänka på en sak; Om 40 gilla var begränsat till 15 eller så och nu hade SGK gått i taket utan att ha passerat 80... Vad ska du ändra till sen när likes:en börjar begränsa sig själva...? Det kan ju bli svårt att utöka från "oändligt"..?

• Like 2

47 minuter sedan, Peter B sade:

Hmmm...det borde fortfarande vara 80 ....kanske någon bugg sedan man börjat kunna ge olika typer av "reaktioner".

Jag ändrade till oändligt! ;-)

Hoppas att det hjälper!

Oändligt uppskattas :)

Med så många kloka människor här i forumet kan det behövas ;)

• Like 3

Vivisfaxarn...så långt jag jag se är inget raderat...min gissning är att du tänker på dina kommentarer under "Forumlänk?" :)

Ett tips, klicka på symbolen för dig själv "Stora V"...då ser du allt som du gjort på forumet den sista tiden och om någon reagerat på dina inlägg. :)

• Like 3

Lessen, det här är för svårt för mej! Det var bl a det jag skrev. Alla är inte så vana vid detta. Jag är hyfsat insatt, men det räcker inte. Är den i familjen som kan mest, som jag brukar säga när jag ringer support för t ex min mans mejl. Dom är nog glada att det inte är han som ringer! Eftersom jag absolut inte vill sluta här kämpar jag vidare, men det är inte alltid kul!

Vet inte hur det ska gå till, men nåt ställe med förklaringar som går att förstå. Jag är inte hjälpt med att få veta att jag ska skicka en skärmdump. Eller, rättare sagt, visste inte hur man gör förrän Dagens Nyheters support lärde mej, utan att jag frågade!

Det är ett vanligt fel hos de kunninga, de förstår inte att vi inte förstår!

• Like 4

6 timmar sedan, Peter B sade:

Vivifaxarn, klickade du på "V":et, eller ditt namn? :)

Jag är nog lika korkad som vivisfaxarn för jag hittar inget V att klicka på.

Det finns en rund "knapp" till vänster om inlägget. För mig är det min bild, eftersom jag har laddat upp ett foto. Har man inte gjort det star det första bokstaven I nicket, alltså ditt alias här. Jag hade haft ett E om jag inte laddat upp mitt foto.

Klickar man på den "knappen" kommer man till sin profil, där det star bl.a. vad man gjort på forumet på sista tiden. Kommentarer, inlägg, gilla-tryckningar. Det är väl samma info som om man går längst upp och klickar på sitt nick.

(lika bra att vara tydlig)

• Like 3
  • Thanks 1