Syster Posted January 5, 2018 Share Posted January 5, 2018 På måndag 8/1 så visas Jamie Olivers Sockerchock på kunskapskanalen 20.10, jag vet inte om den tidigare har visats i svensk TV? https://urplay.se/program/197041-jamie-olivers-sockerchock 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted January 6, 2018 Share Posted January 6, 2018 Såg den när jag stod på löpbandet i höstas. Riktigt bra! Och läskig... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RolleE Posted January 6, 2018 Share Posted January 6, 2018 Borde visas i alla skolor för både elever och föräldrar, skol-tv fanns ju en gång i tiden, dags att återinföra nu? Rolle på Österlen 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted January 7, 2018 Share Posted January 7, 2018 10 timmar sedan, RolleE sade: skol-tv fanns ju en gång i tiden, dags att återinföra nu? Det finns mycket bra TV för skolan, det mesta på UR eller Barnkanalen. Det mesta som visas, åtminstone för mina barn i låg- och mellanstadiet, är dock av annan art såsom engelska, Lilla Aktuellt och sådant. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RolleE Posted January 7, 2018 Share Posted January 7, 2018 12 timmar sedan, MariaF sade: Det finns mycket bra TV för skolan, det mesta på UR eller Barnkanalen. Det mesta som visas, åtminstone för mina barn i låg- och mellanstadiet, är dock av annan art såsom engelska, Lilla Aktuellt och sådant. Jo det gör det säkert men även sånt som inte är bra om man tittar på de förlegna kostråden? Har frun i skolan F-6 och de visar inte mycket UR eller annat på TV tyvärr. Rolle på Österlen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted January 9, 2018 Share Posted January 9, 2018 hur illa är det i sverige? någon som vet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts