Linto86 Posted January 17, 2018 Share Posted January 17, 2018 Någon som vet om det finns en app där man kan registrera protein, fett och kolhydrater i det man äter, men inte kalorier? Vill hålla koll på kh, men blir bara stressad av att se kaloriinnehållet. :/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fnutt Posted January 17, 2018 Share Posted January 17, 2018 I Cronometer kan man välja vad som skall synas/döljas. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linto86 Posted January 17, 2018 Author Share Posted January 17, 2018 4 timmar sedan, Fnutt sade: I Cronometer kan man välja vad som skall synas/döljas. Tack! Jag testar den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bokmalen70 Posted January 17, 2018 Share Posted January 17, 2018 jag hittar inte funktionen med att inte visa kalorier? verkar bra annars. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linto86 Posted January 17, 2018 Author Share Posted January 17, 2018 3 timmar sedan, Bokmalen70 sade: jag hittar inte funktionen med att inte visa kalorier? verkar bra annars. Nej jag har laddat ned appen, men lyckas inte heller få bort kaloricirkeln högst upp. :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fnutt Posted January 18, 2018 Share Posted January 18, 2018 Ja, det var knepigt. Jag har själv aldrig testat att dölja kalorierna, bara sett att möjligheten finns under inställningar. Men nu när jag testar så verkar den inställningen inte göra någon skillnad ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bokmalen70 Posted January 18, 2018 Share Posted January 18, 2018 ok Kanske finns i betalversionen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts