Elin Smestad Andreassen Posted February 14, 2018 Share Posted February 14, 2018 Hej :-) Jag var uhäldigt att äta 2 måltider nästan samtidigt og jag blev sjuk och kräktes ogch fikk lös mage. Jag är bättre nu, men jag har fortsatt lös mage. Hvad hjälper att få magen i ro igen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petra183 Posted February 14, 2018 Share Posted February 14, 2018 Är det något tillfälligt? Testa fiberhusk eller malda psylliumfrön om du har. Ta 1 tesked och blanda med vatten och ät eller drick. Husken sväller i kontakt med vatten och stabiliserar tarmen. Upprepa vid behov. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin Smestad Andreassen Posted February 14, 2018 Author Share Posted February 14, 2018 Just nu, Petra183 sade: Är det något tillfälligt? Testa fiberhusk eller malda psylliumfrön om du har. Ta 1 tesked och blanda med vatten och ät eller drick. Husken sväller i kontakt med vatten och stabiliserar tarmen. Upprepa vid behov. Tack för tipset. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted February 14, 2018 Share Posted February 14, 2018 Fasta! 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin Smestad Andreassen Posted February 16, 2018 Author Share Posted February 16, 2018 Jag har inte ätit mycket men nu känns det som det går bättre. Jag testade fiberhusk men det gick bara nogra timmar före det blev lös mage igen. men jag är på bätringens väg. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts