Guest Katarina101 Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Och hur gör man om man vill avregistrera sig från detta forum? Hittar ingenstans där det är möjligt, men någon vänlig moderator kanske kan assistera mig med detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiaM Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Jag är inte moderator, så jag kan inte hjälpa dig men jag tycker att det är trist att du vill avregistrera dig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
@rkbro Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Jag har försökt hitta en lösning och det verkar inte gå. Bara undrar... Varför vill du avregistrera dig? Det kanske finns en bättre lösning på ditt problem än att ta bort ditt användarkonto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Katarina101 Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Väntar fortfarande på svar från någon moderator. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Logga ut och kom aldrig mer tillbaka. Det är ju inte så att du har personuppgifter sparade här och ditt konto lär ju tas bort efter en viss tid om du är inaktiv. Välkommer åter. Hej då! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Katarina101 Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Jag vill bli avregistrerad och undanber mig kommentarer från icke-moderatorer. Är det omöjligt så svara åtminstone det. Tack på förhand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Eenfeldt Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Du är raderad. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts