Popular Post Birgitta Höglund Posted March 18, 2018 Popular Post Share Posted March 18, 2018 Så har det då gått 9 år sen jag började med LCHF, jag är mycket tacksam att jag då gick på en föreläsning med Annika Dahlqvist och la om kosten dagen efter. Läs gärna dagens blogginlägg så får du veta mer om hur det förändrat min hälsa. Första bilden när jag mådde som sämst och vägde som mest när jag just fyllt 40. Andra bilden tagen förra veckan, nu vid 56 är jag piggare och starkare än på många år https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2018/03/18/mot-nya-mal-efter-9-ar-med-lchf/ 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kickilotta Posted March 18, 2018 Share Posted March 18, 2018 Härligt Birgitta! - Vilken hälsoresa och vilken fin inspiratör du är! Vi är många som är tacksamma för din blogg, dina kokböcker och de fina recept och ideer du delar så generöst. Önskar dig ett nytt fint hälsoår. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birgitta Höglund Posted March 18, 2018 Author Share Posted March 18, 2018 Tack för dina fina ord, kickilotta, de värmer och ger mig energi att fortsätta på samma väg <3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts