Emil Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Precis som titeln lyder så kommer jag med största sannolikhet få avslag vid ansökan till gmu på grund av min glutenintolerans. Det känns så fruktansvärt frustrerande. Är det någon som har erfarenhet inom detta område? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Vad är gmu? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Biochemist Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Grundläggande militär utbildning. Vet inte vad de har för regler men inom elitförbanden är de ute långa perioder utan medtagen proviant så att kunna fånga vilt och äta rötter är ju viktigare än att tåla mjöl om man säger så. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 1 timme sedan, Emil sade: Precis som titeln lyder så kommer jag med största sannolikhet få avslag vid ansökan till gmu på grund av min glutenintolerans. Det känns så fruktansvärt frustrerande. Är det någon som har erfarenhet inom detta område? Du får mejla "Raringen", hon lär numera vara stamanställd och äter en i huvudsak vegetarisk LCHF! https://veglchf.wordpress.com/ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts