Birgitta Höglund Posted March 25, 2018 Share Posted March 25, 2018 Idag hittar du 130 av mina bästa tips för en naturligt god Påsk på min blogg. Välkommen in för lite inspiration https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2018/03/25/birgitta-hoglunds-basta-buffetips-130-recept-att-njuta-av-till-pask/ 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted March 25, 2018 Share Posted March 25, 2018 Ja jösses vad gott.. oså på det LCHF! Iallafall.. ett annat tips angående påsk som jag definitivt kommer att följa är att resa till Turkiet/Side.. iomed att jag redan petalat resan för mig och min mor! Iallafall så blir det All inclusive economy, dvs jag vet att det blir rätt mycket kyckling! Nemas problemas, det är av tradition rätt ovanligt med griskött i Turkiet! Och de äter inte Turkisk youghurt till frukost,, utan till maten, men jag har hur som helst lyckats fixa det till min mor, dvs det vi kallar för Turkisk youghurt använder de främst i matlagningen vad jag begriper! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birgitta Höglund Posted March 25, 2018 Author Share Posted March 25, 2018 Tack, Zepp. Ja, griskött lyser med sin frånvaro här, finns bacon på större matbutiker men det är svindyrt, minst sagt Hoppas ni får en riktigt fin semester i Side, det finns mycket gott att välja på de turkiska bufféerna, bland annat olika röror med den silade yoghurten, süzme yoghurt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts