Krystyna Moustafa Posted March 26, 2018 Share Posted March 26, 2018 Hej. Jag undrar om här på Kostdoktorn finns det möjlighet att läsa Annikas blogg? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted March 26, 2018 Share Posted March 26, 2018 Det finns ju en sida med länkar till diverse bloggar på Kostdoktorns sida, inkl Annikas. https://www.dietdoctor.com/se/nytt 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bosse50 Posted March 26, 2018 Share Posted March 26, 2018 Håll muspekaren på "Nyheter" så nästa meny öppnar sig, för muspekaren till "Bloggnytt" klicka på den så öppnar sig Svenska bloggar där Annikas med flera bra bloggar fins.. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted March 26, 2018 Share Posted March 26, 2018 8 timmar sedan, Krystyna Moustafa sade: Hej. Jag undrar om här på Kostdoktorn finns det möjlighet att läsa Annikas blogg? Annika är allmänläkare och vad jag gissar mig till så behöver du i stället få tag på en bra psykiatriker? Och vet du vad.. jag har rätt goda erfarenheter av psykiatriker.. inte för egen del utan för min mor.. hennes olika allmänläkare skrev ut hur mycket SSRI som helst.. men min mor är Bipolär och de skall inte ens titta på SSRI utan få helt andra mediciner! Och som regel är det om något, något utav det mest besvärligaste som finns att bli inlagd och få lov att träffa en bra överläkare inom psykiatrin! Dvs du behöver först o främst få rätt diagnos! Och allmänläkarna skrev oxå ut en massa Statiner för blodfetter, hon lade av med dessa själv iomed att hon blev så sjuk av dem.. det lustiga är att när hon väl fått rätt psykofarmaka för Bipolär sjukdom så sjönk även hennes blodfetter, så nu har hon bättre blodfetter än mig.. utan statiner! Men min allmänläkare vill ändå skriva ut statiner till mig.. jag borde snarare konsultera min mors psykiatriker i stället! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted March 26, 2018 Share Posted March 26, 2018 http://annikadahlqvist.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts