Guest Posted April 26, 2018 Share Posted April 26, 2018 Hur avslutar man sitt konto, eller kan någon hjälpa mig med det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted April 26, 2018 Share Posted April 26, 2018 Det är inte tillåtet nä skämt åsido kontakta en moderator så får vi hjälpa dig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 26, 2018 Share Posted April 26, 2018 Jag antar att du är en moderator? Hur fungerar det efteråt, ligger inläggen kvar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted April 26, 2018 Share Posted April 26, 2018 Inläggen ligger kvar ...men jag kan anonymisera ditt användar_id? Om du tror att det finns något känsligt i inläggen så kan du gå igenom dem och editera bort sådant...innan vi avreggar dig...men rent allmänt är det trevligt för dem som läser i gamla trådar om man lämnar kvar texterna oförändrade. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 26, 2018 Share Posted April 26, 2018 Nej, jag bryr mig inte om det. Nope, tror inte det finns något sådant... Tack för hjälpen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 Jag önskar också att få hjälp med att avsluta/radera mitt användarkonto! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 5 timmar sedan, Kurre sade: Jag önskar också att få hjälp med att avsluta/radera mitt användarkonto! @Peter B, @Annika Rane kan hjälpa till, kanske? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 @Gäst Hej! Är det OK att bara radera ditt konto eller vill du bli helt anonymiserad. Det skulle vara trevligt om dina inlägg kan vara kvar? Du kan redigera dem om det finns något du tror är känsligt? Kom ihåg att medlemskapet i forumet inte har någon koppling till ett eventuellt medlemskap hos DietDoctor ( https://www.dietdoctor.com/) Det måste sägas upp separat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 Det är OK och går bra att bara radera mitt konto fullständigt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 Då kommer jag ta bort ditt konto under kvällen. Dina inlägg kommer finnas kvar men de kommer att vara skrivna av "Gäst". 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 Okej! Fint det blir bra så! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts