Lotta_B Posted May 15, 2018 Share Posted May 15, 2018 Efter ett antal år med en träningslust som inte kommit igång riktigt, så har jag nu hittat till dragkampens fantastiska värld! Sanningen är att klubben i Malmö var så gott som död när jag kontaktade dem. Nu är vi några som är igång och har superkul på passen. Vi är taggade och går in för träningen, men framför allt så har vi grymt roligt tillsammans. Vad jag nu undrar är om det finns någon i Malmö med omnejd som är sugen på att komma och testa ett pass Vi håller till vid Stadion (den gamla och egentligen den enda). 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted May 16, 2018 Share Posted May 16, 2018 När tränar ni? Alltid roligt att testa ny träningsform... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotta_B Posted May 18, 2018 Author Share Posted May 18, 2018 On 5/16/2018 at 8:14 AM, jesper said: När tränar ni? Alltid roligt att testa ny träningsform... Kul! Vi tränar på onsdagar (18-19.30) och lördagar (11-12.30). I morgon kommer vi dock att träna redan kl 9.15 med anledning av Lundakarnevalen. Jag tar med kaffe Du är varmt välkommen! Vi samlas i ljusgården som ligger i anslutning till (gamla) Stadion (mitt emot MFF-shoppen) strax innan träning. För den som är på FB så finns vi här och vanlig webb MalmöDK. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted May 19, 2018 Share Posted May 19, 2018 Naturligvis tränar ni samtidigt som jag har mina huvudpass i min kampsport. Får komma när vi har startat med sommaruppehållet. dvs i juli om ni inte har uppehåll då... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotta_B Posted May 19, 2018 Author Share Posted May 19, 2018 3 hours ago, jesper said: Naturligvis tränar ni samtidigt som jag har mina huvudpass i min kampsport. Får komma när vi har startat med sommaruppehållet. dvs i juli om ni inte har uppehåll då... Uppehåll? Kanske vi kan lägga in fler dragkampspass? Vilken dag skulle kunna fungera för dig? Jag tränar gärna oftare och fungerar det för de andra så är det bara positivt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted May 19, 2018 Share Posted May 19, 2018 Jag undersöker detta och återkommer! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotta_B Posted May 23, 2018 Author Share Posted May 23, 2018 Denna helg så blir det träning på söndag (27/5) i stället för på lördag. Kl 11–12.30 och vi träffas i ljusgården på Stadion. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts