Jump to content

Kalle Moraeus kör lchf :).

Recommended Posts

Det går jättebra. Jag kör superstrikt LCHF-diet och jag äter väldigt lite mat. Jag är i ketos så det äter av det här, säger han och klappar sig på magen.

LITE mat...??? :blink: Visserligen minskar volymen men det låter som lite fel fokus...? Kan det vara lågkalori i kombo med LCHF..? 

• Confused 1

Guest jala
45 minuter sedan, MariaF sade:

Visserligen minskar volymen men det låter som lite fel fokus...? Kan det vara lågkalori i kombo med LCHF..? 

Minskar du på kolhydraterna så nära noll som du kan komma och ersätter dem med naturligt mättat fett av bra kvalite så äter per automatik mindre portioner. Så de så?

2 minuter sedan, jala sade:

Minskar du på kolhydraterna så nära noll som du kan komma och ersätter dem med naturligt mättat fett av bra kvalite så äter per automatik mindre portioner. Så de så?

Jo, det var ju det jag konstaterade, "Visserligen minskar volymen ", men av hans beskrivning blev jag misstänksam...

• Like 2
  • Thanks 1

Guest jala
2 timmar sedan, MariaF sade:

av hans beskrivning blev jag misstänksam.

Du skall inte vara så misstänksam, Kalle är en trevlig och snäll pojk.?

Kalle har kört LCHF tidigare med viss framgång!

Osen kom det en massa emellan.. stora TV-engagemang och fullbokad kalender eventuellt oxå en skillsmässa.. som gjorde det lite komplicerat att äta som han borde ha gjort?

Iallafall så är han påt igen.. han har säkert lite erfarenhet oxå?

Dvs han är med i Biggest Loser.. han vet sedan tidigare vad som funkar för honom oså får han hur som helst en slant för besväret.. Win-Win!

• Like 3