Elin Smestad Andreassen Posted June 8, 2018 Share Posted June 8, 2018 Hej Jag vill bara informera att jag är tillbags :-) Nalle krammar från Elin 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted June 9, 2018 Share Posted June 9, 2018 Välkommen tillbaka, Elin! Hur har det gått för dig, fungerar kosten för dig? Du kanske kommer i nästa storlek nedåt på klänning nu? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin Smestad Andreassen Posted June 9, 2018 Author Share Posted June 9, 2018 Hej MariaF Nej, jag har inte varit på lchf på en stund nu, men kilot har kommit på meg igen. Jag tror at jag nu skall ha det bättre med lchf. Jag har tro på det. Klänningen måste jag vänta med och ha som ny "goal". Vikten säger nu; 78,5 så jag har gått upp ca. 6 kilo sedan jag på mitt lägsta (71.9kg). Jag ger inte upp. Nästa steg på vågen år att komma till 71 kg innan 1. september. jag tror jag räkker det innan det. Håpas du har det bra. Vi hörs. Kram från Elin 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tureborgaren Posted June 9, 2018 Share Posted June 9, 2018 8 minuter sedan, Elin Smestad Andreassen sade: Jag ger inte upp. Nästa steg på vågen år att komma till 71 kg innan 1. september. jag tror jag räkker det innan det. Härligt att höra att du inte ger upp. Jag önskar dig lycka till! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin Smestad Andreassen Posted June 16, 2018 Author Share Posted June 16, 2018 Hej Förre vecan vägde jag 78,5, nu säger vågen 75,9, så jeg har tappat 2,7 kilo denne veckan. Hopas ni har hatt en bra vecka hittils. Vi sees sen Kram från mej til Er alla 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tureborgaren Posted June 16, 2018 Share Posted June 16, 2018 Vad roligt att höra att du är på "nedgång". Ha en fin weekend! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts