Jump to content

Hej og god morgon

Recommended Posts

Problemet är som sagt inte starten på en ny livstil utan om att inte falla tillbaka på det gamla!

Utan man kan starta om hur många gånger som helst utan att komma någon vart som helst.. så länge det ständigt handlar om omstarter!

Nu skall jag inte säga att jag inte behöver omstarter/faller tillbaka.. men jag kämpar på och det är betydligt svårare att sluta snusa än att bara köpa,laga, äta riktig mat!?

• Like 1

4 timmar sedan, Zepp sade:

Problemet är som sagt inte starten på en ny livstil utan om att inte falla tillbaka på det gamla!

Hej ?

Jag fick ont i min mage med diare, min läkare trodde jag hade mag influensa. Og det tro jag med min läkare om. Så jag måste ta steget att sluta LCHF en stund, men nu är jag tilbags. Och gläder mig så mycket över dette. 

• Like 3
  • Confused 1

On 2018-06-10 at 22:10, Elin Smestad Andreassen sade:

Hej ?

Jag fick ont i min mage med diare, min läkare trodde jag hade mag influensa. Og det tro jag med min läkare om. Så jag måste ta steget att sluta LCHF en stund, men nu är jag tilbags. Och gläder mig så mycket över dette. 

Jag kan avslöja så mycket som så.. LCHF gör dig inte immun mot maginfluensa/åldrande/annan skit som livet för med sig utan att peka ut någon av alla hundratals!

Men jag kan iallafall lova så mycket som så.. att är man inne på LCHF så får man hur som helst äta j*vligt god mat, inte nog med det att den smakar gott.. man brukar hur som helst bli kvitt problemet med cravings för junfood.. man tenderar allt mer att stå emot när omgivningen vill bjuda en på junkfood!

• Like 2