Elin Smestad Andreassen Posted June 9, 2018 Share Posted June 9, 2018 Jag lurar om att starta med början igen, som sagt "kom igång", Âr det rätt? Det är en stund sedan jag slutade med lchf ,"februar 2018", Ha en bra dag Kram från Elin 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted June 9, 2018 Share Posted June 9, 2018 LCHF-utmaningen, kanske? Det funkade ju så bra med LCHF för dig tidigare i år. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin Smestad Andreassen Posted June 9, 2018 Author Share Posted June 9, 2018 Ja, men inte för jag har tagit nästa vecka, det magan som skall trivas först. Kram från mej 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted June 10, 2018 Share Posted June 10, 2018 Problemet är som sagt inte starten på en ny livstil utan om att inte falla tillbaka på det gamla! Utan man kan starta om hur många gånger som helst utan att komma någon vart som helst.. så länge det ständigt handlar om omstarter! Nu skall jag inte säga att jag inte behöver omstarter/faller tillbaka.. men jag kämpar på och det är betydligt svårare att sluta snusa än att bara köpa,laga, äta riktig mat! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin Smestad Andreassen Posted June 10, 2018 Author Share Posted June 10, 2018 4 timmar sedan, Zepp sade: Problemet är som sagt inte starten på en ny livstil utan om att inte falla tillbaka på det gamla! Hej Jag fick ont i min mage med diare, min läkare trodde jag hade mag influensa. Og det tro jag med min läkare om. Så jag måste ta steget att sluta LCHF en stund, men nu är jag tilbags. Och gläder mig så mycket över dette. 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kattuggla Posted June 11, 2018 Share Posted June 11, 2018 Kör igång bara! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted June 12, 2018 Share Posted June 12, 2018 On 2018-06-10 at 22:10, Elin Smestad Andreassen sade: Hej Jag fick ont i min mage med diare, min läkare trodde jag hade mag influensa. Og det tro jag med min läkare om. Så jag måste ta steget att sluta LCHF en stund, men nu är jag tilbags. Och gläder mig så mycket över dette. Jag kan avslöja så mycket som så.. LCHF gör dig inte immun mot maginfluensa/åldrande/annan skit som livet för med sig utan att peka ut någon av alla hundratals! Men jag kan iallafall lova så mycket som så.. att är man inne på LCHF så får man hur som helst äta j*vligt god mat, inte nog med det att den smakar gott.. man brukar hur som helst bli kvitt problemet med cravings för junfood.. man tenderar allt mer att stå emot när omgivningen vill bjuda en på junkfood! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts