Blogg-Postare Posted June 11, 2018 Share Posted June 11, 2018 Vi har nu passerat 50 000 aktiva medlemmar, efter att vi i början av förra året (2017) hade 18 000 medlemmar. Tack, allesammans! Detta innebär att vi kan fortsätta att snabbt expandera vår organisation (nu 20 heltidsanställda och mer än 20 frilansare). Vi kommer kunna göra mer och mer för att ge människor överallt makten att revolutionera sin hälsa. Tävlingsvinnaren – medlem nummer 50 000 – kommer inom kort att få ett mejl. Har du missat att bli medlem? Det finns fortfarande en chans att vinna vårt prispaket, eftersom vi ger ut två stycken. Prispaketet Den andra vinnaren kommer att dras slumpmässigt bland alla våra medlemmar måndagen den 11 juni. Bli medlem (prova på gratis i en månad) om du vill delta. Att prova medlemskapet gratis första månaden ger dig direkt tillgång till alla våra fantastiska veckomenyer, en samling av de mest populära LCHF-videorna i världen och möjligheten att få dina frågor besvarade av världsledande LCHF-experter. Inlägget Vi har passerat 50 000 medlemmar! dök först upp på Diet Doctor. Visa hela artikeln Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted June 11, 2018 Share Posted June 11, 2018 Jag hade velat ha en liten liten rad utöver Diet doctor. Typ "healthy and slim without hunger". Bara "Diet Doctor" ger intrycket att jag jobbar där, eller är patient. Väcker åtminstone inte min nyfikenhet. Och ska jag ha en sådan keps vill jag väcka nyfikenhet; va, hur kan det gå till? (fast då kanske jag får bli smal först...) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts