Popular Post kickilotta Posted June 26, 2018 Popular Post Share Posted June 26, 2018 I augusti kommer den här boken av Martina Johansson och Ralf ER Sundberg, som jag tänker köpa eftersom jag är mycket intresserad av vad de har att säga om inflammatoriska tillstånd i kroppen och vad det gör med vår hälsa. https://www.mynewsdesk.com/se/bladhbybladh/pressreleases/ny-faktarik-bok-om-inflammation-roten-till-sjukdom-och-vad-du-sjaelv-kan-goera-foer-att-laeka-av-martina-johansson-och-ralf-sundberg-2501023 11 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cdaven Posted June 28, 2018 Share Posted June 28, 2018 Tack för tipset, jag gillar Martinas blogg, och hennes böcker ser väldigt intressanta ut! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kattuggla Posted September 12, 2018 Share Posted September 12, 2018 Jag har boken hemma nu och ska precis börja läsa den, vilket jag ser fram emot! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jala Posted September 12, 2018 Share Posted September 12, 2018 11 timmar sedan, HelgeK sade: Inflammation är ett ämne, som är både viktigt och intressant !! Kroppens försvar när något är fel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts