Nils Engström

Sannolikt den mest heltäckande LCHF-introduktionen på svenska någonsin

Recommended Posts

Jag har läst detta tidigare och inlägget är väldigt bra och klargör tydligt varför man bör äta enl lchf för att hålla sig så frisk som möjligt. -Alldeles utmärkt och välformulerat. Jag är medlem i föreningen sedan starten.

För övrigt är han en person med starka åsikter även i helt andra ämnen. Åsikter som jag ibland känner mig frågande inför.

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
18 timmar sedan, kickilotta sade:

Jag har läst detta tidigare och inlägget är väldigt bra och klargör tydligt varför man bör äta enl lchf för att hålla sig så frisk som möjligt. -Alldeles utmärkt och välformulerat. Jag är medlem i föreningen sedan starten.

För övrigt är han en person med starka åsikter även i helt andra ämnen. Åsikter som jag ibland känner mig frågande inför. 

Följer man honom på andra områden, ser man att hans åsikter alltid är mycket väl underbyggda och därför svåra att ha invändningar emot. Ser man t.ex. på klimatfrågan visar han statistiskt oantastligt att domedagsprofeterna inte har torrt på fötterna. T.ex. visar sig allvarliga orkaner statistiskt minska i frekvens, havsytan inte höjas, som förutsagts och inte heller jordens medeltemperatur.  

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu