Recommended Posts

Välkommen till forumet Nyttliv! Här peppar vi varandra oavsett om det är undervikt, övervikt, hälsofrågor eller annat. När du nämner övergångsåldern har vi trådar om det också ("Att övervintra klimakteriedimman" är en sån). Lycka till med att hitta din väg! 

• Gilla 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Välkommen hit på Forum - här diskuteras både högt o lågt. Kostdoktorn har så otroligt mycket bra artiklar och inte minst fina matförslag, 14-dagarsutmaningen är till bra hjälp för att snabbt komma in i en ny hälsosam rutin. Lycka till! ??

• Gilla 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Idag körde jag igång så i morse var det dags för vägning och mätning.

Vågen visade på "personbästa". Ett trist "rekord"...  76,7 stod det båda gångerna som jag steg upp på vågen. Vägde mig två gånger - man vill ju vara säker! ?

Så mycket har jag aldrig vägt förut och så mycket vill jag aldrig väga igen. Nu kan de bara gå neråt!

Måtten var:  109     89     109  

Japp! Nu är jag igång!! 

• Gilla 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej och hå! Nu har det gått en och en halv vecka. Det har varit en slingrig väg. Inte raka spåret direkt... men idag stod vågen på 74.8 vilket är -1,9 kilo och det får jag säga att jag är nöjd med.

Jag kämpar vidare!

• Gilla 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
15 timmar sedan, Nyttliv sade:

Hej och hå! Nu har det gått en och en halv vecka. Det har varit en slingrig väg. Inte raka spåret direkt... men idag stod vågen på 74.8 vilket är -1,9 kilo och det får jag säga att jag är nöjd med.

Jag kämpar vidare!

Bra - på rätt väg - låt det ta tid. Stressa inte upp dig om det står stilla ibland. Håll din kurs - försök att inte företa dig saker som får dig att tappa siktet på målet. - Försök att leva regelbundet under hela hösten. Good luck!

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu