Popular Post annakarin Posted September 11, 2018 Popular Post Share Posted September 11, 2018 Kan man verkligen tappa 5 cm på 1 vecka?? är man verkligen så uppblåst av bröd så man bokstavligen jäser? ja då har jag gått omkring som en dallrande deg ett tag ha ha. Nåväl jag ligger på ganska lågt kolhydratintag mellan 10 och 20 gram om dagen och det är faktiskt inga större problem . Jag har ju höns o mycket ägg och favoritfrukost är äggröra o bacon eller fläsk. Ibland blir det turkisk youghurt med några hallon och en liten skiva rostad lågkolhydratbröd med ost o skinka ( jag vet det är inte bra ) men för motivationen så behövs den då och då. Potatis har jag släppt tills vidare och det fungerar ju än så länge och jag är inte särskilt hungrig. Jag har inte vägt mig ännu det blir längre fram i veckan men tror inte vågen visar på så stor förändring. Ja ja när folk talar om att man är fet och man själv inte ser det så får man väl göra ett frest och maten är ju som sagt god . 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ethel Posted September 11, 2018 Share Posted September 11, 2018 Grattis till en bra början! Loberg Just nu, annakarin sade: Kan man verkligen tappa 5 cm på 1 vecka?? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skärfläcka Posted September 11, 2018 Share Posted September 11, 2018 Japp, det kan gå fort i början när man lägger om kosten. Grattis 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts