Synnøve Ask Posted September 18, 2018 Share Posted September 18, 2018 Hei. Håper du kan svare på min spørsmål (og håper det går greit med norsk ), selv om den sikkert virker banal. Jeg er ikke helt nybegynner på LFCH, men noe jeg ikke har fått helt klart for meg, er om man MÅSTE redusere kalorier for å gå ned i vekt, og om dermed man KAN legge på seg av å spise fett dersom man spiser for mye. Jeg er fysioterapeut, og bruker kostråd som en viktig del av behandling av smertepasienter, og blir derfor veldig takknemlig for svar. VH Synnøve 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...