Strutfus Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Ger alla mina arbetskamrater godis idag...själv är jag ståndaktig! Inte en tugga.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
copecca Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 ..tror jag ger mig själv en morot idag .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farmor kaisi Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Ska köpa en hel flak 3-pack makrill i tomatsås i en viss mataffär (kolla er reklam den här veckan). Det är ett nytt märke där, den är god med nyttigheter som vi just behöver!Den har just denna vecka ett bra introduktionspris 19.90. Så det var mitt tips om ni vill ge bort nåt som är bra för era käraste isf godis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
@rkbro Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Ger alla mina arbetskamrater godis idag...Vill du döda dem?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiny Tom Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Ger alla mina arbetskamrater godis idag... själv är jag ståndaktig! Det är sådant där man kallar för "kreativ karriärplanering". När kollegorna somnat av eftermiddagskomat så ringer du till chefen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiny Tom Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Tråkig som jag är gav jag mig själv bacon, smörstekta champinjoner och 4 ägg. Nedsköljes med en bit 90% Lindt och kaffe + grädde. Lördag hela veckan. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts