Jump to content

Måste jag avregistrera mig för att slippa vara inloggad?

Totto
 Share

Recommended Posts

Jag vill bestämma själv.

Nu är det inte jag som bestämmer när jag ska vara inloggad här eller inte.

Jag är aktiv på ganska många fora, och jag har aldrig stött på det här problemet att bli inloggad utan att ha loggat in.

Ska jag avregistrera mig? Är det enda möjligheten för att få bestämma själv?

• Like 1

Jag vill bestämma själv.

Jag är aktiv på ganska många fora, och jag har aldrig stött på det här problemet att bli inloggad utan att ha loggat in.

Hej jag har samma problem, trots att jag loggar ut varenda gång från detta forumet så, är jag påloggad direkt när jag kommer hit??....detta känns ju inte bra :(

Fungerar bra för mig. Ute när jag vill och inloggning som det ska. Nu kör jag dock det mesta med autologg så att jag är inne som jag vill när jag kommer in till sidan. Mycket fråga om vad det är för webläsare ni använder och om ni har klickat att lösen är sparat efter första gången ni kom in..

Jag vill bestämma själv.

Låter som har att du loggat in med "Kom ihåg mig" iklickad och sen loggat ut. Nästa gång du kommer tillbaks så är du automatiskt inloggad. Rensa cachen, logga ut och starta sedan om webläsaren. 

Låter som har att du loggat in med "Kom ihåg mig" iklickad och sen loggat ut. Nästa gång du kommer tillbaks så är du automatiskt inloggad. Rensa cachen, logga ut och starta sedan om webläsaren. 

Det har jag provat flera gånger och det hjälper inte alls. 

Vilken webläsare använder du? Vad händer om du testar en annan webläsare?

Google Chrome.

Problemet finns inte alltid, det varierar från gång till gång. Under några dagar fanns det inte alls, så jag trodde det var fixat. Men nu är det samma visa igen. Har ingen lust att byta webbläsare eftersom Chrome är den jag trivs allra bäst med av dem jag provat.

Jag tror ni ställt er webbläsare att komma ihåg lösenordet och logga in automatiskt när ni går till sidan?

Sådant undviker jag, risken är att man glömmer lösenord efter att alldrig skrivit dem på flera år.

Ställer aldrig in på att spara lösenord och har också kollat att den inställningen är som jag vill ha det, eftersom jag ha det här problemet. Bockar också av rutan om att spara lösenordet vid själva inloggningen. De gånger jag nu behöver logga in...  ;)

Det verkar som att användarkakorna sätts både under forum.kostdoktorn.se och kostdoktorn.se men nollställs bara under forum.kostdoktorn.se Det här löses kanske när/om ip.board uppdateras av Kostdoktorn. Till dess finns möjligheten att själv rensa kakor manuellt.

Att ett flertal användare inte har det här problemet vet jag inte vad det beror på. För att testa om man har problemet är det viktigt att stänga av webbläsaren helt efter man har loggat ut och sen starta om.