Blogg-Postare Posted October 23, 2018 Share Posted October 23, 2018 På Diet Doctor söker vi ständigt svenska gästskribenter. Arbetar du inom vården, kanske som läkare eller sjuksköterska, brinner för LCHF/ketogen kost och använder metoden framgångsrikt i ditt yrke? Tycker du dessutom om att skriva och vill hjälpa till att sprida vårt budskap, då är det dig vi vill komma i kontakt med! För frågor eller om du är intresserad, mejla till annika@dietdoctor.com. Berätta lite om dig själv och vad du tror att du kan bidra med. Känner du någon som du tror skulle kunna vara intresserad – tipsa gärna! Björn Ekengren 1Dr Björn Ekengren: Min LCHF-resa 2 Överviktspatienten 3Dr Björn Ekengren: Min favoritpasta på nytt vis Per Bylund 1Dina ömma muskler är inte spända, de är inflammerade 2Därför har du fortfarande ont 3Kronisk smärta är konsekvensen av en kompromiss – del 2 Tina Brus 1”Nu ska jag till min diabetessköterska och få skäll igen” 2Snygga resultat 2017 – det gläder mig! 3Att äntligen komma ut ur garderoben... Inlägget Vill du bli gästskribent på Diet Doctor? dök först upp på Diet Doctor. Visa hela artikeln Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts