Blogg-Postare Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Vill du förbättra din hälsa, gå ner i vikt eller hjälpa andra? Här är tre av veckans heta diskussioner på Diet Doctors/Kostdoktorns forum. Gratis och öppet för alla, välkommen! Vegankost kombinerad med LCHFBorje startar tråden som ger upphov till intressant diskussion. Häng med! Jag är banne mig usel…MariaBM är tillbaka på ruta ett efter ett ”återfall”. Vad göra nu? Har du erfarenheter av att trilla dit och ta dig upp igen? Min tråd om LCHF och RALena startar en dagbokstråd för att skriva om sitt liv med LCHF och ledgångsreumatism. Tankar, funderingar och erfarenheter. Kanske du också vill starta en tråd som hjälp och stöd på din hälsoresa? Kom igång Må Tis Ons Tor Fre Lö Sö Stor guide: Kom igång med LCHF – en tvåveckorsutmaning Mer LCHF för nybörjare Tips för vikten Snabbkurs i diabetes Inlägget Vegan och LCHF – fungerar det? dök först upp på Diet Doctor. Visa hela artikeln Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts