Angelico

Fliken senaste kommentarer

Recommended Posts

Vad beror det på att jag sedan några dagar ej ser fliken Senaste kommentarer? Nu finns endast Nya ämnen och sen slut på sidan. Är det någon inställning jag kan göra för att komma "rätt" igen, eller finns det något fel på sidan?

• Gilla 2
  • Tack! 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nä ... den är borta. Du gör inget fel😉

Det är inte säkert att vi kan få dit den igen (Fliken är en plugin och tredjepartsprogramvara som inte garanteras funktionalitet vid uppgraderingar av forumet)

• Gilla 2
  • Ledsen 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om man går in på "meny", och sedan på "all aktivitet". Fyller inte det ungefär det samma funktion som "senaste kommentarer"?

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
1 timme sedan, HelgeK sade:

Om man går in på "meny", och sedan på "all aktivitet". Fyller inte det ungefär det samma funktion som "senaste kommentarer"?

Betydligt omständigare.

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
1 timme sedan, Peter B sade:

Nä ... den är borta. Du gör inget fel😉

Det är inte säkert att vi kan få dit den igen (Fliken är en plugin och tredjepartsprogramvara som inte garanteras funktionalitet vid uppgraderingar av forumet)

Hopplöst trist att försöka uppdatera sig om det som skrivits senaste dagarna så som det nu fungerar. Har ni tankar på att hitta andra ersättningar? Jag kommer inte att sitta och leta runt i alla ämnen.

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
1 timme sedan, HelgeK sade:

Inte alls.

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Saknar även info om vilka som är inloggade, samt det är fortfarande segt att komma fram till forumet. Det började för tre dagar sedan och urartade igår. Fick felmeddelande från Cloud Front  och googlar på dem så kommer det upp mindre trevlig läsning såsom att det kan användas fär att trassla och busa samt skaffa info.

• Förvirrad 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jala: De som driftar systemet har tagit på sig ansvaret för detta, så det handlar inte om något "bus".

Angelico: Vi har felanmält detta, vi får ta det därifrån.

• Gilla 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
15 minuter sedan, Angelico sade:

Hopplöst trist att försöka uppdatera sig om det som skrivits senaste dagarna så som det nu fungerar. Har ni tankar på att hitta andra ersättningar? Jag kommer inte att sitta och leta runt i alla ämnen.

Men knappen "oläst innehåll" finns ju kvar. Det är ju den i särklass bästa vägen att finna allt man inte läst, i alla fall om man är inloggad.

• Gilla 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
11 minuter sedan, Peter B sade:

Jala: De som driftar systemet har tagit på sig ansvaret för detta, så det handlar inte om något "bus".

Angelico: Vi har felanmält detta, vi får ta det därifrån.

Tack, det låter bra! :)

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
9 minuter sedan, Peter B sade:

Detta hittade jag på nätet.

1 nov. 2018 - Cloudfront är ett potentiellt oönskat program som kan starta allvarliga ... och virus med alla deras filer samt relaterade registerändringar.

http://utanvirus.se/cloudfront/

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
1 timme sedan, Fnutt sade:

Men knappen "oläst innehåll" finns ju kvar. Det är ju den i särklass bästa vägen att finna allt man inte läst, i alla fall om man är inloggad.

Jag använder alltid den för att få upp listan där det finns nåt oläst. Klickar sen på den blå pricken framför titeln för att komma till senast olästa inlägg. Fungerar klockrent!

• Gilla 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
3 timmar sedan, jala sade:

Saknar även info om vilka som är inloggade ...

Jag är inloggad 24/7 för min Mac står på för jämnan.

Det betyder dock inte att jag hänger här 24/7. 😉

• Gilla 3
  • Tack! 1
  • Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
14 minuter sedan, iAnna sade:

Jag är inloggad 24/7 för min Mac står på för jämnan.

Är du inloggad på forumet eller bara på kostdoktorn nyheter? Förut kunde man se vilka som var inne på forumet. Direkt efter jag skrev detta mitt inlägg så upptäcte jag att det kan numera även i denna nya skepnaden av forumet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
10 timmar sedan, Angelico sade:

Vad beror det på att jag sedan några dagar ej ser fliken Senaste kommentarer? Nu finns endast Nya ämnen och sen slut på sidan. Är det någon inställning jag kan göra för att komma "rätt" igen, eller finns det något fel på sidan?

Alldeles riktigt, "Senaste kommentarer" var en lisa för själen.. för uppkopplade själar iallafall.

Hur som helst, man kunde klicka på Senaste kommentarer, för senaste kommentar i något ämne man missat.. om de var ovidkommande eller ointressanta så glömde man dem bara.

Iallafall och det tror jag iallafall alla som skriver här lite mer frekvent.. dvs om någon kommenterat något man skrivit själv, även om det kan ha gått en viss tid.

Inte nog med det.. hör och häpna.. ibland finner man att diskutionen redan är död, alla har lagt sina argument, då är det lixom ingen ide att fortsätta kommentera.

Inte nog med det igen, man vill följa de trådar som fortfarande lever.

• Gilla 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mitt inlägg i frågan betydde inte, att inte jag också saknade  "senaste kommentarer".Det var mer en ide' hur man kunde hitta fram till de senaste kommentarerna.  

• Gilla 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag fortsätter att bråka med supporten om detta problem.  Ser lite mörkt ut just nu. Under tiden lägger jag in en sisådär alternativ lösning, bättre än inget tänker jag. Kallar den för "Ämnen med nya kommentarer".

• Gilla 3
  • Tack! 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
10 timmar sedan, Peter B sade:

Jag fortsätter att bråka med supporten om detta problem.  Ser lite mörkt ut just nu. Under tiden lägger jag in en sisådär alternativ lösning, bättre än inget tänker jag. Kallar den för "Ämnen med nya kommentarer".

F*n vet om du inte kommit på något ännu bättre?

Den funktionen vill jag behålla!

• Gilla 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu