Peter B Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 ...på LCHF föreläsningen med "Doc"? Det ska bli väldigt intressant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiaM Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Jag kommer Ska bli trevligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
celica Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Jag kommer oxå :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Någon som vill köpa en biljett till dagens föreläsning? Sjuka barn gör att jag har en över. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melliz Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Vart är föreläsningen?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melliz Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Vart är föreläsningen?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Stockholm 16/2. Föreläsningsturné med mig och Jonas Bergqvist. Mer info.FULLSATT http://www.kostdoktorn.se/om/forelasningar/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Jag kommer! Hälsa gärna om ni känner för det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Runesson Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Jag var där. Mycket bra! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maja Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Jag med! Fick en del nya insikter - igen! Tack Andreas och Jonas!!Vilken uppslutning med engagerad publik - och inte en enda mobiltelefon hördes av - guldstjärna! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matte_a Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Det var en mycket bra och informativ dag. Nu gäller det att hålla ut två månader till kryssningen och där vankas det förhoppningsvis föreläsningar av samma kvalité. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted February 16, 2013 Author Share Posted February 16, 2013 Föreläsningarna var toppen! Man blev absolut mer övertygad om kolhydratkostens fördelar! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maja Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 Tack till PiaM som gick ut med signalement inför lördagen, på så vis fick jag möjlighet att träffa henne och två till här från forumet *IRL* 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts