Annika Rane Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Sjuka barn härhemma gör att jag har en biljett till salu. Kanske, kanske att vi kan lösa det, men finns det någon som vill köpa en biljett?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted February 16, 2013 Author Share Posted February 16, 2013 Eller har alla Stockholmare här redan en biljett? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiaM Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Fick du din biljett såld? Synd att du fick förhinder. Anna, kom gärna med till träffen 10 mars Se tråden om träffar.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted February 16, 2013 Author Share Posted February 16, 2013 Jodå, jag var på föreläsningen och makens biljett lyckades jag sälja. Sjuka barn och snnat elände. Inte omöjligt att jag dyker upp på träffen i mars! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts