Popular Post Nils Engström Posted December 19, 2018 Popular Post Share Posted December 19, 2018 Med tack för trevlig gemenskap under året och för det ni betytt under min anonyma period på forumet dessförinnan. Den som i många avseenden gav mig anledning till min entusiasm inför begreppet LCHF och till studier via Kostdoktorns suveräna forskarbegåvningar m. fl. - allt som gjorde det omöjligt att undvika påföljande kostomläggning. En livsstilsförändring med fantastiska effekter, som i högsta grad bekräftar vad ni på forumet förespråkat. Flertalet av er har för mig, som för så många andra forumbesökare, bidragit med viktiga pusselbitar som inte bara bygger på entusiasm och förhoppning utan vittnar om gedigen kunskap och bekräftande egna erfarenheter. /Nils 14 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tureborgaren Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 God Jul till dig Nils, med din stora entusiasm och ditt engagemang. Önskar dig allt väl inför det nya året! Och God jul önskar jag även till alla er andra sköna juveler som häckar här i forumet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted December 21, 2018 Share Posted December 21, 2018 Oj, nu är det julstämning! Är det du, @Peter B som fixat blinkande lampor? 4 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tureborgaren Posted December 21, 2018 Share Posted December 21, 2018 Jag pangade alla mina lampor. Hilarious! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Peter B Posted December 21, 2018 Popular Post Share Posted December 21, 2018 Lite julkul måste vi ju ha. 7 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted December 22, 2018 Share Posted December 22, 2018 I mitten av 90-talet skickades det kedjebrev på jobbet och man hörde när kollegorna fått det. Det var en blinkande julgirlang med sången Bjällerklang som spelades. Många Bjällerklang blev det i kontorslandskapet. Ännu roligare var det nåt år senare när samma kedjebrev skickades runt igen men när flera datorer hunnit bytas ut och processorer blivit snabbare/kraftfullare så spelades Bjällerklang i ett rasande tempo! 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jala Posted December 22, 2018 Share Posted December 22, 2018 Vem är det som sätter i nya lampor hela tiden när jag har pangat dem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted December 22, 2018 Share Posted December 22, 2018 17 minuter sedan, jala sade: Vem är det som sätter i nya lampor hela tiden när jag har pangat dem? Det är vår hustomte Peter B som gör det för att du ska få fler lampor att roa dig med!! 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts