Jump to content

Kostdoktorn bjuder på Opti Green Plus

Lupol

Recommended Posts

Var just på Andreas föreläsning i Stockholm. Alla som var där fick en "goodie-bag".

Den innehöll bland annat en liten påse med något som kallas Opti Green Plus samt tillhörande smoothierecept.

Känns inte riktigt som detta passar in på hans budskap i övrigt eller vad säger ni? B)

post-2641-0-48791800-1361041110_thumb.png

post-2641-0-39929200-1361041125_thumb.png

• Like 1

Äh, kom ni på föreläsningen för goodiebagen? Som att be om besvikelse.

Tycker det är lite kul att testa knepiga saker, så denna testar jag (med eget recept) lite senare. Knappast giftigt :)

Haha vadå kom dit för goodiebagen?

Handlar väl om att bjuda på saker som man inte borde uppmuntra folk att äta.

Andreas tog själv upp på föreläsningen när dom på det som han kallade världsfetmakonferensen bjöd på godis till lunch, som ett exempel på vad man kanske inte borde göra.

• Like 1

Hehe, nej det där skulle jag knappast betala pengar för själv. Ser flummigt ut.

Goodie-bagen har organiserats via MF, som sköter det praktiska. Det enda jag bidragit med är en broschyr.

Kunde gissa det, men är ju lätt att tro att du står bakom produkterna som delas ut. Så kanske inte så klockrent bra av den anledningen.

;) Hörde en del muttrande kring goodiebaggen omkring mig..

Jag och Maja (från forumet) skrattade lite åt Udons choice och sa "ser giftigt ut.. måste vara nyttigt"..

Ja i och för sig inte så konstigt men det var inte goodiebaggen i sin helhet som jag tog upp utan att det fanns en produkt där som jag tycker strider mot Andreas budskap.

• Like 1