Lupol Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Var just på Andreas föreläsning i Stockholm. Alla som var där fick en "goodie-bag". Den innehöll bland annat en liten påse med något som kallas Opti Green Plus samt tillhörande smoothierecept. Känns inte riktigt som detta passar in på hans budskap i övrigt eller vad säger ni? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurtz Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Hua inget jag blev sugen på ialla fall. Ser riktigt giftigt ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiaM Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Äh, kom ni på föreläsningen för goodiebagen? Som att be om besvikelse. Tycker det är lite kul att testa knepiga saker, så denna testar jag (med eget recept) lite senare. Knappast giftigt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Eenfeldt Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Hehe, nej det där skulle jag knappast betala pengar för själv. Ser flummigt ut. Goodie-bagen har organiserats via MF, som sköter det praktiska. Det enda jag bidragit med är en broschyr. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lupol Posted February 16, 2013 Author Share Posted February 16, 2013 Äh, kom ni på föreläsningen för goodiebagen? Som att be om besvikelse. Tycker det är lite kul att testa knepiga saker, så denna testar jag (med eget recept) lite senare. Knappast giftigt Haha vadå kom dit för goodiebagen? Handlar väl om att bjuda på saker som man inte borde uppmuntra folk att äta. Andreas tog själv upp på föreläsningen när dom på det som han kallade världsfetmakonferensen bjöd på godis till lunch, som ett exempel på vad man kanske inte borde göra. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lupol Posted February 16, 2013 Author Share Posted February 16, 2013 Hehe, nej det där skulle jag knappast betala pengar för själv. Ser flummigt ut. Goodie-bagen har organiserats via MF, som sköter det praktiska. Det enda jag bidragit med är en broschyr. Kunde gissa det, men är ju lätt att tro att du står bakom produkterna som delas ut. Så kanske inte så klockrent bra av den anledningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiaM Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Hörde en del muttrande kring goodiebaggen omkring mig.. Jag och Maja (från forumet) skrattade lite åt Udons choice och sa "ser giftigt ut.. måste vara nyttigt".. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lupol Posted February 16, 2013 Author Share Posted February 16, 2013 Hörde en del muttrande kring goodiebaggen omkring mig.. Jag och Maja (från forumet) skrattade lite åt Udons choice och sa "ser giftigt ut.. måste vara nyttigt".. Ja i och för sig inte så konstigt men det var inte goodiebaggen i sin helhet som jag tog upp utan att det fanns en produkt där som jag tycker strider mot Andreas budskap. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders A Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Jag hittade ingen udo choise i min... Kanske lika bra det :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maja Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Hahhaa, det kanske går att använda till nåt annat än att stoppa i mun?Sten Sture Skaldeman beskrev "målande" i LCHF-magasinet nr 3/2012 om alternativa användningsområden för olika redningar - som tapetklister Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts