AGF Posted January 4, 2019 Share Posted January 4, 2019 Nu har jag startat en blogg. Hoppas att den ska kunna hjälpa mig att hålla mig till LCHF, som jag har valt som ett alternativ till strålbehandling mot eventuella återfall av cancer (bakgrunden finns i första bloggposten). Jag kommer att lägga en hel del av mina recept i bloggen, och också berätta hur det går, hur det känns, vad kontrollerna hos läkaren visar, vad kompisarna säger etc. Bloggen finns här: 6 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrix Posted January 6, 2019 Share Posted January 6, 2019 Hej AGF De enda intressanta cancerterapierna som jag ser det är de som utgår från Thomas Seyfrieds forskning, eftersom han är den enda som har en vetenskaplig förankring i det han hävdar. Han har bl.a. med ett kontrollerat experiment visat att cancer omöjligt kan vara en genetisk åkomma (det som all konventionell behandling utgår från). Och han har på senare tid tagit bladet från munnen och säger i klarspråk hur kontraproduktiv konventionell behandling är. Den förvärrar i själva verket cancern och ökar lidande och dödlighet. Edit: Jag tycker också Simoncinis behandling med bikarbonat låter intressant och rimmar väl med Seyfrieds forskning. De mitokondrella skador som Seyfried visat gör en cell cancerös beror sannolikt på svampinfektion, och då är det naturligtvis effektivt att behandla den infektionen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts