Karin Timvik Posted January 8, 2019 Share Posted January 8, 2019 Kan jag äta pizzasallad gjord på vitkål rapsolja vinäger o kryddor istället för grönsallad till pizzan i vecka 1? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted January 8, 2019 Share Posted January 8, 2019 Tja ... men varför inte byta ut rapsoljan mot olivolja, och vinägern mot ofiltrerad äppelcidervinäger? Eller gör en smaskig coleslaw med vitkål, majonnäs och pumpakärnor istället. 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekner Posted January 8, 2019 Share Posted January 8, 2019 ...eller byta till avocadoolja 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Timvik Posted January 8, 2019 Author Share Posted January 8, 2019 Gissar att rapsolja inte är bästa alternativet. Är inte så förtjust i olivolja ;-(. Får bli en colslaw 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skärfläcka Posted January 8, 2019 Share Posted January 8, 2019 Jag var inte heller så förtjust i olivolja eftersom det smakar oliver... Men om man väljer mildare olivoljor så vänjer man sig. Snart kan jag tänka mig att smaka på oliver igen 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik 2 Posted January 8, 2019 Share Posted January 8, 2019 ja, om du skippar pizzan. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Timvik Posted January 8, 2019 Author Share Posted January 8, 2019 2 timmar sedan, Erik 2 sade: ja, om du skippar pizzan. Menar lchf pizzan i v 1 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted January 8, 2019 Share Posted January 8, 2019 4 timmar sedan, Karin Timvik sade: Gissar att rapsolja inte är bästa alternativet. Är inte så förtjust i olivolja ;-(. Får bli en colslaw Köp Olivolja som det står Fruttato på, den är mild och passar till sallader. https://www.google.com/search?q=fruttato&rlz=1C1CHMO_svSE573SE573&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwi4v576xt7fAhXBAmMBHf_UB8kQsAR6BAgAEAE&biw=1366&bih=626 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts