Linda lindberg Posted January 21, 2019 Share Posted January 21, 2019 Försöker hålla mig ifrån kolhydrater o socker . Löptränar mycket och kan springa långt utan mat . Men på söndagar dansar jag bugg i 4,5 h ( kurs o friträning). Dålig fantasi vad jag kan ta med som snacks som ger snabb kick och energi att hålla mig i fokus sista timmen . Kräsen med mat så äter inte ägg o avokado tex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamtlandstjej Posted January 21, 2019 Share Posted January 21, 2019 Ölkorv? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linda lindberg Posted January 21, 2019 Author Share Posted January 21, 2019 Tycker inte så mycket om . Kan inte lukta apa i munnen heller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fundersam Posted January 21, 2019 Share Posted January 21, 2019 Nötter och mandlar eller en kopp fettkaffe? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiaB Posted January 21, 2019 Share Posted January 21, 2019 MCT-olja om du vill ha "snabb" energi. Ketoner bildas ganska omgående. Ta i kaffet, kanske? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linda lindberg Posted January 21, 2019 Author Share Posted January 21, 2019 Dricker inte kaffe men nötter o mandlar e ju gott ( får dom vara saltade ) kan man göra någon bar ? MCT olja i nått annat ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linda lindberg Posted January 21, 2019 Author Share Posted January 21, 2019 Tips på MTc olja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiaB Posted January 21, 2019 Share Posted January 21, 2019 3 minuter sedan, Linda lindberg sade: Tips på MTc olja MCT-oljan är smaklös, så kanske lättast att ta en "hutt"? Börja försiktig med typ en tsk, magen kan reagera om ej van. Många hälsokostsiter har MCT-olja, jag beställde den här: https://www.upgrit.se/kosttillskott/mct-olja/mct-olja-c8-c10-946-ml-perfect-keto/ 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linda lindberg Posted January 21, 2019 Author Share Posted January 21, 2019 Beställde på nyttoteket där jag beställer collagen . Hittade ochså förslag på bars med nötter o mörk choklad . Skall testa det !!! Se om hjärna vaknar upp lite 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linda lindberg Posted January 21, 2019 Author Share Posted January 21, 2019 För mycket kolhydrater ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elinor Posted January 21, 2019 Share Posted January 21, 2019 Köp en yoghurtbägare. Fyll med max fett yoghurt t.ex grekisk och sen kan du ha t.ex nötter, frön och kokoschips i locket/behållaren. Klarar sig utan problem några timmar utanför kylen. Det brukar jag göra om jag vill ha med mig ngt att käka på språng, eftersom jag har rätt låg äckeltröskel vad gäller distinkta lukter. Skulle aldrig palla att gå runt med en massa ägg, fisk och köttfärsbiffar i väskan, samt att det snabbt bildas bakterier i kött 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linda lindberg Posted January 21, 2019 Author Share Posted January 21, 2019 12 minuter sedan, Elinor sade: Köp en yoghurtbägare. Fyll med max fett yoghurt t.ex grekisk och sen kan du ha t.ex nötter, frön och kokoschips i locket/behållaren. Klarar sig utan problem några timmar utanför kylen. Det brukar jag göra om jag vill ha med mig ngt att käka på språng, eftersom jag har rätt låg äckeltröskel vad gäller distinkta lukter. Skulle aldrig palla att gå runt med en massa ägg, fisk och köttfärsbiffar i väskan, samt att det snabbt bildas bakterier i kött Det va bra tips Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts